انتصاب رئیس و دبیر انجمن کاراته ناشنوایان و برگزاری اردوی تیم‌های کشتی فرنگی در شهریار

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، بر اساس این احکام ابراهیم صادقی‌فر به عنوان رئیس و حسین نگینی به عنوان دبیر انجمن کاراته ناشنوایان منصوب شدند.

در بخشی از حکم ایشان آمده است: نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی در امر ورزش به موجب این ابلاغ بعنوان رئیس و دبیر انجمن کاراته ناشنوایان منصوب می‌شوید. توفیق روز افزون شما را از درگاه خداوند سبحان در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بالاخص جامعه عزیز ناشنوایان خواستارم.

* برگزاری اردوی تیم‌های ملی کشتی فرنگی در شهریار

پنجمین اردوی تیم‌های ملی کشتی فرنگی در دو رده سنی نوجوانان و جوانان از روز یکشنبه (۱۸ بهمن ماه) در مجموعه ورزشی شباهنگ شهریار آغاز می‌شود و تا ۲۸ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان اردیبهشت ماه ۹۵ به میزبانی کشورمان در تهران برگزار می‌شود.

* برگزاری پنجمین اردوی تیم ملی والیبال بانوان در تهران

پنجمین اردوی تیم ملی والیبال بانوان ناشنوایان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۶ ، در تهران برگزار می‌شود که ۲۱ والیبالیست دعوت شده از سوی فاطمه شعبان خمسه (سرمربی) از دوشنبه ۱۹ بهمن ماه در کمپ تیم‌های ملی این فدراسیون تمرینات خود را آغاز و تا ۲۹ بهمن ماه ادامه خواهند داد.

زهرا واحدی و فاطمه محسنی به عنوان مربی در این اردو تیم ملی بانوان ناشنوایان را همراهی می‌کنند.

سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان والیبال ۲۰۱۶ ناشنوایان، تیرماه سال ۹۵ در واشنگتن آمریکا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/T9Y2XI
[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا