پورشیب به مقام نائب قهرمانی دست یافت

ذبیح الله پورشیب با شکست برابر نماینده ژاپن به مدال نقره مسابقات لیگ جهانی فرانسه دست یافت

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، سومین و آخرین روز از رقابت های لیگ جهانی کاراته وان پاریس با حضور ۱۰۱۲ کاراته کا از ۷۵ کشور جهان در حال پیگیری است.

ذبیح الله پورشیب نماینده وزن ۸۴+ کیلوگرم تیم ملی با نتیجه ۲ بر صفر برابر آراگو ریتاریو از ژاپن شکست خورد و به مدال نقره رقابت های لیگ جهانی فرانسه دست یافت.

پورشیب پس از استراحت در دور نخست به مصاف کاراته کایی از فرانسه رفت و با نتیجه ۴ بر یک به برتری رسید.وی با همین نتیجه توانست حریفی از اکوادور را شکست دهد و در مرحله بعد با نتیجه قاطع ۸ بر صفر حریف ایتالیایی را با شکست بدرقه کند. پورشیب برای رسیدن به نیمه نهایی با حریفی از ترکیه مبارزه کرد و توانست حریف خود را یک بر صفر شکست دهد. کاپیتان تیم ملی توانست با شکست یک بر صفر حریفی از کشور میزبان به فینال این رقابت ها راه پیدا کند

در همین وزن ابراهیم حسن بیگی نماینده قزاقستان را ۳ بر ۲ شکست داد تا در دور بعد مقابل کاراته کایی از آذربایجان قرار بگیرد. حسن بیگی در این مرحله با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا با نرسیدن حریف آذربایجانی به فینال این وزن از دور رقابت ها کنار برود. دیگر نماینده ایران در همین وزن هادی صفیه بود که مقابل نماینده بلژیک ۸ بر صفر باخت و حذف شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا