سعید احمدی به دیدار نهایی راه یافت

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

به گزارش خبرنگار مهر ، این دوره از رقابتهای روز جمعه با جضور ۱۰۱۲ کاراته کا به میزبانی فرانسه در پاریس آغاز شد که کاراته کاهای کشورمان تا کنون موفق به کسب یک مدال برنز توسط حمیده عباسعلی در وزن ۶۸+ کیلوگرم بانوان شده است. ذبیح الله پورشیب هم با راهیابی به دیدار نهایی برای کسب مدال طلا مبارزه خواهد کرد. 

اما امروز سعید احمدی در وزن ۶۷- کیلوگرم دور نخست استراحت داشت و سپس «ایریکلی» از گرجستان را ۳بر۲ از پیش رو برداشت و در ادامه «رادو آندریانلو» از فرانسه را ۶بر صفر شکست داد. احمدی در مبارزه سوم خود برابر «توماس کاسپر» اتریشی ۲بر صفر صاحب پیروزی شد و با برتری ۴ بر یک مقابل «عبدالله» از عربستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. 

احمدی در مرحله نیمه نهایی به مصاف «شینوهارا» از ژاپن رفت و با برتری ۳ بر صفر به دیدار نهایی راه پیدا کرد. وی برای کسب مدال طلا باید با برنده ترکیه و فرانسه پیکار کند. 

در همین وزن هامون درفشی پور دور نخست «کاستلینو» از اسپانیا را ۹ بر یک شکست داد و در دومین دیدار ۲ بر یک مقابل «بوراک یوگار» از ترکیه بازنده شد. این ترکیه ای به نیمه نهایی راه یافته و در صورت رسیدن به فینال، احمدی شانس کسب مدال برنز را خواهد داشت. 

امیرمهدیزاده ، بهمن عسگری ، امیرحسین کلهری ، ابراهیم حسن بیگی ، طراوت خاکسار ، زهره برزگر و فاطمه صادقی دیگر کاراته کاهای کشورمان در این مسابقات بودند که از دست یابی به مدال بازماندند.

مرحله نخست رقابتهای کاراته وان در پاریس امشب به پایان می رسد. 

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا