پورشیب فینالیست شد/خاکسار برای برنز مبارزه می کند

در ادامه رقابت‌های روز دوم کاراته وان فرانسه در وزن ۵۵- کیلوگرم کومیته انفرادی بانوان، طراوت خاکسار برابر حریفی از کشور اسلواکی قرار گرفت و ۹ بر ۱ به برتری رسید. در ادامه این کاراته‌کا با نماینده لوکزامبورگ مبارزه کرد و با نتیجه ۴ بر ۱ پیروز شد. سپس با نتیجه ۵ بر ۴ حریف ایتالیایی را از پیش رو برداشت. خاکسار در نیمه نهایی برابر حریفی از اوکراین قرار گرفت و ۴ بر صفر مغلوب شد وی باید برای کسب مدال برنز در جدول رپه شارژ شانس خود را آزمایش کند.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز در همین وزن زهره برزگر دارنده مدال جهانی ۲۰۱۴ اندونزی کاراته کایی از فرانسه را ۵ بر صفر برد و سپس برابر حریفی ناشناخته از کشور بندیکت قرار گرفت و با نتیجه ۸ بر صفر پیروز شد. وی در ادامه حریفی از لوکزامبورگ را یک بر صفر شکست داد و در مرحله یک هشتم نهایی برابر حریفی از کشور میزبان قرار گرفت که نتیجه را ۴ بر ۲ واگذار کرد و با نرسیدن کاراته کای فرانسوی به فینال، برزگر هم از این رقابت‌ها حذف شد.

امیر مهدی‌زاده در وزن ۶۰-کیلوگرم کومیته انفرادی مردان پس از استراحت در دور نخست، در اولین مبارزه به مصاف حریفی از کشور میزبان رفت و با نتیجه ۵ بر ۲ به برتری رسید. ملی‌پوش کاراته ایران در مبارزه دوم مقابل حریف دیگری از فرانسه با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و در ادامه و در سومین دیدار خود به مصاف کاراته‌کای دیگری از کشور میزبان رفت و با نتیجه ۲ بر یک به برتری دست یافت. مهدی زاده در مبارزه چهارم خود با کاراته‌کایی از ایتالیا دیدار کرد و با نتیجه ۴ بر صفر شکست خورد و با نرسیدن این کاراته کا به دور فینال، مهدی زاده هم از گردونه رقابتها کنار رفت.

در این رقابت‌ها همچنین در وزن ۸۴- کیلوگرم، ذبیح الله‌ پورشیب پس از استراحت در دور نخست به مصاف کاراته کایی از فرانسه رفت و با نتیجه ۴ بر یک به برتری رسید.وی با همین نتیجه توانست حریفی از اکوادور را شکست دهد و در مرحله بعد با نتیجه قاطع ۸ بر صفر حریف ایتالیایی را با شکست بدرقه کند. پورشیب برای رسیدن به نیمه نهایی حریفی با حریفی از ترکیه مبارزه کرد و توانست حریف خود را یک بر صفر شکست دهد. کاپیتان تیم ملی توانست با شکست یک بر صفر حریفی از کشور میزبان به فینال این رقابت ها راه پیدا کند تا در فینال با آراگو ریتوریو از ژاپن به رقابت بپردازد.

در همین وزن ابراهیم حسن بیگی نماینده قزاقستان را ۳ بر ۲ شکست داد تا در دور بعد مقابل کاراته کایی از آذربایجان قرار بگیرد. حسن بیگی در این مرحله با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا با نرسیدن حریف آذربایجانی به فینال این وزن از دور رقابت ها کنار برود. دیگر نماینده ایران در همین وزن هادی صفیه بود که مقابل نماینده بلژیک ۸ بر صفر باخت و حذف شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا