حذف شش کاراته کا در ۲ روز

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

لیگ جهانی کاراته – فرانسه

شش نماینده کشورمان در ۲ روز مسابقات کاراتا وان حذف شدند .

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در نخستین مرحله لیگ جهانی سال ۲۰۱۶ میلادی که از روز گذشته جمعه ۲ بهمن ماه با شرکت ۱۰۱۲ کاراته کا از ۷۵ کشور جهان ، به میزبانی فرانسه در پایتخت این کشور آغاز شده است ، نمایندگان کشورمان در هرد دو بخش بانوان هم در کومیته و هم در کاتا به روی تاتامی رفتند .
حاصل ۲ روز مبارزه نمایندگانمان ۶ کاراته کاه حذف شده از دور نخستین مرحله لیگ جهانی کاراته در سال ۲۰۱۶ میلادی بود .
ابتدا روز گذشته در بخش کاتای انفرادی فاطمه صادقی و پس از آن زکیه رحمانی از گردونه رقابت ها به کنار رفتند و در ادامه نیز امروز کاراته کاهای کشورمان در بخش کومیته انفرادی به روی تاتامی رفتند و اولین نماینده کشورمان در کومیته امیر مهدی زاده بود که حذف شد .
نماینده ۶۰ – کیلوگرم کشورمان ، در مبارزه نخست خود حریف فرانسوی را شکست داد، در دومین دیدار دیگر نماینده میزبان را از پیش رو برداشت و در سومین مبارزه هم برابر کاراته کای دیگری از فرانسه به میدان رفت و پیروز شد. در دیدار چهارم برابر ایتالیا شکست خورد و با نرسیدن این کاراته کا به دور فینال، مهدی زاده هم از گردونه رقابتها کنار رفت.
در ادامه در وزن ۷۵-کیلوگرم، بهمن عسگری که حریف پرتغالی را شکست داده بود، در مقابل نماینده دانمارک مغلوب شد و با راه نیافتن این کاراته کا به فینال، عسگری نیز از دور رقابتها کنار رفت.
در وزن ۸۴ – کیلوگرم ، هادی صفیه مقابل نماینده بلژیک ۸ بر صفر شکست خورد و در همین وزن امیر حسین کلهری کاراته کایی از سن مارینو را ۸ بر صفر برد و سپس برابر حریفی از کشور میزبان قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد و با نرسیدن کاراته کای فرانسوی به فینال، کلهری هم حذف شد.

انتهای پیام

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا