حسن بیگی : مسابقه دادن در وزن بالاتر برایم جذاب است

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

کاراته کا کشورمان گفت : مسابقه دادن در وزن بالاتر برایم جذاب است و دوست دارم تجربه کنم .

ابراهیم حسن بیگی نمایند وزن ۷۵ کیلوگرم کشورمان که همراه تیم اعزامی کشورمان برای حضور در نخستین مرحله لیگ جهانی کاراته سال ۲۰۱۶ میلادی در پاریس به سر می برد ، در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت : در این رقابت ها در یک وزن بالاتر مسابقه خواهم داد .

وی ادامه داد : دوست دارم تجربه کنم و برایم جذاب است که در وزن بالاتر مبارزه کنم و می دانم که برای اولین بار شرکت کردن در یک وزن بالاتر ، آنهم در این مسابقات سخت و سنگین که سطح رقابت ها وافعآ بالاست ، سخت خواهد بود .

نماینده وزن ۷۵ کیلوگرم کشورمان افزود : البته به احتمال زباد فقط در این مسابقات است که در وزن ۸۴ – کیلوگرم شرکت می کنم و پس از آن در وزن خود ادامه خواهم داد . 

کاراته کا تیم پاس قوامین درباره شرایط خود اینگونه بیان داشت : شکر خدا تمرینات خیلی خوبز را در کمپ تمرینی انجام دادیم و در کنار قهرمانان خوب دنیا تمرین کردیم و دوست خوبم پورشیب نیز بنا به درخواست مسوولین کمپ ، تمرین دادند و این یعنی که کاراته دنیا به کاراته کشورمان احترام می گذارد .

وی ادامه داد : قهرمانان کاراته دنیا دوست دارند که بیشتر با کاراته کاهای ایرانی تمرین کنند و علاقه مند هستند که از کاراته ایران استفاده کنند به خصوص پس از قهرمانی تیم ایران در آلمان اکثر کشورهای شاحب کاراته دوست دارند که با ایرانیان تمرین مشترک داشته باشند و این به هر حال احترام است برای کاراته کشورمان .

حسن بیگی در خصوص شرکت کردن کاراته کاهای ایرانی در تمرینات مشترک عنوان کرد : به طور حتم حضور کاراته کاهای ایرانی در کمپ های مشترک در جهان بسیار خوب است و فکر می کنم که اینگونه روابط با کشورهای پیشرفته در کاراته خیلی خوب است و به نفع کاراته کشورمان نیز هست چرا که باعث پیشرفت این رشته در کشورمان خواهد شد و این سود ، دوطرفه است چرا که هم آنها استفاده می کنند و هم ما .

وی یادآور شد : شکر خدا شرایط خوبی را داشتیم و انشااله که هترین نتیجه را کسب کنیم و بتوانیم پرچم کشورمان را به اهتزاز درآوریم .

انتهای پیام

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا