باقری به سالن مسابقات نرفت/ کاراته کاها رقبای خود را شناختند

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

به گزارش خبرنگار مهر، در این دوره از مسابقات ۱۰۱۲ کاراته کا از ۷۴ کشور جهان به مدت سه روز به رقابت خواهند پرداخت. در روز نخست رقابتهای کاتای انفرادی برگزار شد که در پی آن در هر دو بخش مردان و زنان نمایندگان ژاپن راهی بازی نهایی شده و فردا برای کسب مدال طلا به مصاف هم می روند.

اما آروین روشنی باقری که روز گذشته خبر ناپدید شدنش در فرودگاه پاریس توسط رسانه های داخلی منتشر شده بود علی رغم آنکه نامش در لیست اولیه شرکت کنندگان بخش کاتای انفرادی وجود داشت ، به سالن مسابقات نرفت تا فرضیه پناهنگی قوت بگیرد.

در روز نخست تیم اعزامی کشورمان یک نماینده در بخش کاتای انفرادی بانوان داشت. فاطمه صادقی نفر دوم جوانان جهان در دو مبارزه متوالی رقبایی از «سان مارینو» و اسپانیا را شکست داد و دور سوم به حریفی از ژاپن باخت و به گروه بازنده ها رفت. صادقی هم در جدول شانس مجدد مقابل کاتارویی از کشور ایتالیا بازنده شد و در جای هفتم ایستاد.

رقابتهای کومیته انفرادی از امروز آغاز می شود که نمایندگان کشورمان در اوزان مختلف به دیدار رقبای خود می روند. در وزن ۵۵- کیلوگرم زهره بافری دارنده مدال طلای جوانان دور نخست به دیدار «آرمانده» از کشور میزبان می رود و در صورت برتری باید با «گانیرو» از بنین پیکار کند. 

حمید عباسعلی دارنده مدال نقره جهان و طلای بازیهای آسیایی در وزن ۶۸+ کیلوگرم دور نخست استراحت دارد و در ادامه به مصاف برنده فرانسه و لهستان می رود. 

در بخش مردان و در وزن ۶۰- کیلوگرم امیر مهدیزاده در اولین دیدار «لیلس مرداهی» از فرانسه را پیش رو دارد و در صورت برتری به مصاف برنده مبارزه ایتالیا و فرانسه می رود.

در وزن ۶۷- کیلوگرم تیم کشورمان دو نماینده دارد. هامون درفشی پور در اولین دیدار به مصاف «کاستلینو» از اسپانیا می رود و در ادامه باید با «بوراک» از ترکیه پیکار کند. سعید احمدی هم دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده گرجستان و آذربایجان مبارزه می کند. 

امیرمحسن کلهری کاراته کای گمنام کشورمان که با هزینه شخصی  راهی این مسابقات شده در وزن ۷۵- کیلوگرم در اولین دیدار با «فونتانا» از سان مارینو پیکار می کند. 

سه کاراته کای ملی پوش کشورمان در وزن ۸۴- کیلوگرم پیکار می کنند. ابراهیم حسن بیگی «یولداشوف» از قزاقستان را پیش رو دارد و سپس به مصاف «الخان مامیوف» از آذربایجان می رود. ذبیح الله پورشیب دور نخست استراحت دارد و سپس با برنده دیدار عربستان و فرانسه مبارزه می کند. بهمن عسگری هم دور نخست «جاناتان مالمو» از بلژیک را پیش رو دارد. 

سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم آخرین نماینده کشورمان است که در اولین دیدار به مصاف «الکس چرس» از هلند می رود و سپس با برنده اسپانیا و ایتالیا مبارزه می کند. 

این دوره از مسابقات به مدت سه روز در فرانسه برگزار می شود. 

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا