سرپرست دبیری فدراسیون کاراته: پناهندگی ورزشکاران اولین بار نبوده، آخرین هم نخواهد بود

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

در پی ناپدید شدن کاراته کای اعزامی به فرانسه؛

مردانی گفت: آروین باقری در فرانسه از کاروان کاراته ایران جدا شده و در تلاشیم هر چه زودتر وی را برگردانیم اما موضوع پناهندگی اولین بار نبوده و آخرین بار هم نیست.

محمد علی مردانی سرپرست دبیری فدراسیون کاراته در مورد ناپدید شدن آروین باقری کاراته کای اعزامی به مسابقات لیگ جهانی کاراته در کشور فرانسه به خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: موضوع پناهندگی ورزشکاران در کشورهای خارجی مسئله جدیدی نیست و پیش از این بوده و از این به بعد هم خواهد بود.

وی در مورد ناپدید شدن آروین باقری یکی از کاراته کاهای اعزامی به لیگ جهانی گفت: فدراسیون کاراته ۲۰ کاراته کا را به فرانسه اعزام کرد که متاسفانه باخبر شدیم باقری در این کشور از کاروان کاراته ایران جدا شده و خبری از وی نداریم. تمام تلاش مسئولان و شخص طباطبایی سرپرست فدراسیون کاراته این است که هر چه زودتر وی را به جمع کاراته کاهای کشورمان بازگردانیم و در این باره اقداماتی نیز صورت گرفته است.

مردانی خاطرنشان کرد: هیچیک از کاراته کاهایی که در گذشته به این شکل از تیم ملی جدا شده و در کشورهای دیگر پناهنده شده اند وضعیت مناسبی ندارند و آروین با این اقدام به خودش آسیب می رساند، وی جوانی کرده است و امیدوارم هر چه زودتر به اشتباه خود پی برده و در طول مسابقات لیگ جهانی فرانسه به جمع کاراته کاهای کشورمان بپیوندد.

گفتنی است لیگ جهانی کاراته ( کاراته وان ) از امروز در کشور فرانسه آغاز شده و کاراته کاهای کشورمان نیز در این رقابت ها به میدان رفته اند.

انتهای پیام/

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا