مردانی: کاراته تا چند روز آینده صاحب خانه می‌شود/ داوران بین‌المللی امروز قضاوت می‌کنند

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

محمدعلی مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اعزام کاراته‌کارهای ایرانی از سوی فدراسیون کشورمان به مسابقات لیگ قهرمانی کاراته وان فرانسه، گفت: ما طبق برنامه‌ریزی‌هایی که کرده بودیم ۹ نفر از مردان و بانوان کاراته کشورمان را به مسابقات لیگ جهانی فرانسه به همراه دو مربی اعزام کردیم. تنها هزینه اعزام این نفرات بر عهده فدراسیون بود. از فردا به مدت دو روز این رقابت‌ها پیگیری می‌شود و کاراته‌کارها سه‌شنبه به کشورمان باز می‌گردد.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: طبق جلسه‌ای که در شورای فنی داشتیم مصوب شد کاراته‌کاران کشورمان به کلیه رقابت‌های لیگ کاراته وان در سال ۲۰۱۶ اعزام شوند. یکی از این رقابت‌ها در کشور مصر برگزار می‌شود که کاراته‌کارهای ما به این رقابت‌ها اعزام نخواهند شد البته در حال حاضر مردان و بانوان کشورمان به این رقابت‌ها اعزام شدند تا آنها در اوج آمادگی باشند اما پس از اینکه انتخابی تیم ملی برگزار شد و ترکیب نفرات ملی‌پوش مشخص شد آنها را به عنوان دیدارهای تدارکاتی به کاراته وان‌ها اعزام خواهیم کرد.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: مسابقات جایزه بزرگ دوبی نیز برگزار می‌شود و نفرات اعزامی قطعاً باید از طریق فدراسیون کاراته اقدام کنند تا مسئولان فدراسیون آنها را برای حضور در این مسابقات ثبت‌نام کنند.

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته در مورد موکول شدن مسابقات انتخابی تیم ملی به سال ۹۵، گفت: ما مسابقات قهرمانی کشور را اسفند ماه برگزار خواهیم کرد و این رقابت‌ها هیچ ارتباطی به انتخابی تیم ملی نخواهد داشت. این رقابت‌ها تنها با نام مسابقات قهرمانی کشور برگزار می‌شود. انتخابی تیم ملی نیز سال آینده برگزار می‌شود.

وی در مورد دلیل موکول شدن انتخابی تیم ملی به سال آینده گفت: ابتدا باید انتخابات ریاست فدراسیون کاراته برگزار شود و تکلیف رئیس فدراسیون مشخص شود پس از آن انتخابی تیم ملی برگزار خواهد شد.

مردانی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: احتمالاً تا چند روز آینده طباطبایی سرپرست فدراسیون کاراته خبر مهمی را به جامعه کاراته به عنوان عیدی خواهد داد. ان‌شاءالله به زودی این رشته نیز صاحب یک خانه کاراته خواهد شد.

سرپرست دبیری فدراسیون کاراته در ادامه صحبت‌های خود در مورد برگزاری یازدهمین دوره مسابقات جام ایران زمین گفت: مسابقات جام ایران زمین رقابت‌های خوبی است باید فدراسیون کاراته از این رویداد حمایت کند چون برگزاری این رقابت‌ها به سود کاراته کشورمان است. ما دوست داریم همه سبک‌های حاضر در کاراته مسابقات بین‌المللی را برگزار کند. امسال تعداد کشورهای حاضر در این رقابت‌ها زیاد شده است و همین موضوع کیفیت این رقابت‌ها را دو چندان کرده است.

وی در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: ما داوران خوبی را مأمور کرده‌ایم تا در این رقابت‌ها قضاوت کنند. اکثر داوران در این رقابت‌ها از داوران درجه یک آسیایی و جهانی هستند.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/I5VTMK
[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا