صافی: استقبال خوبی از جام ‌بین‌المللی “ایران زمین” شده است

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

مسئول برگزاری مسابقات کاراته‌ جام ایران زمین می‌گوید یکی از ضعف‌های ایران در کاراته میزبانی تورنمنت‌های بین‌المللی است و باید برای ارتباط هر چه بیشتر با نهادهای بین‌المللی میزبانی رقابت‌های بیشتری را بر عهده بگیریم.

احمد صافی در گفت‌و‌گو با ایسنا، در مورد برگزاری یازدهمین دوره مسابقات کاراته جام ایران زمین اظهار کرد: با کمک‌های فدراسیون کاراته و وزارت ورزش و جوانان یازدهمین دوره مسابقات جام ایران زمین به میزبانی ایران برگزار خواهد شد و خوشبختانه استقبال خوبی نیز از سوی کشورهای خارجی از این تورنمنت صورت گرفته است.

او ادامه داد: در این دوره دو سالن کبکانیان و افراسیابی برای میزبانی در نظر گرفته شده است و تاکنون حضور کشورهای کره‌جنوبی، هنگ‌کنگ، عراق و افغانستان قطعی شده است و کشورهای ارمنستان و گرجستان نیز به احتمال زیاد در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند.

مسئول برگزاری مسابقات کاراته جام ایران زمین با بیان اینکه کاراته‌کاهای خوبی در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده‌اند، گفت: با توجه به پتانسیل بالایی که کاراته ایران دارد هر تورنمنت بین‌المللی که به میزبانی ایران برگزار شود با استقبال خوبی همراه می‌شود. در مسابقات جام ایران زمین نیز کاراته‌کاهای خوبی حضور پیدا کرده‌اند که سبب بالا رفتن کیفیت آن شده است.

صافی افزود: برای این رقابت‌ها جوایز نقدی در نظر گرفته نشده است و به کاراته‌کاهای برتر مدال، دیپلم و حکم اهدا می‌شود. البته شاید برای کاراته‌کاهایی که به فینال می‌رسند و عنوان برتر را کسب می‌کنند جایزه‌ای را در نظر بگیریم.

او در مورد تداخل برگزاری این رقابت‌های با کاراته‌وان فرانسه و عدم حضور ملی‌پوشان اصلی ایران نیز گفت: امکان آن وجود نداشت که تاخیری در برگزاری این رقابت‌ها ایجاد شود. البته حضور نداشتن ملی‌پوشان اصلی ایران این فرصت را به دیگر کاراته‌کاها می‌دهد که توانایی‌های خود را اثبات کنند و البته سبب بالا رفتن انگیزه‌های آنها می‌شود.

مسئول برگزاری مسابقات کاراته‌ جام ایران زمین در پایان خاطر نشان کرد: از سرپرست فدراسیون کاراته برای حمایت‌هایی که انجام داده‌اند تشکر می‌کنم. ما هر چقدر رقابت‌های بیشتری را میزبانی‌ کنیم قطعا از نظر بین‌المللی می‌توانیم خود را بیشتر نشان دهیم.

به گزارش ایسنا، مسابقات مردان روزهای دوم و سوم بهمن ماه در سالن شهید افراسیابی تهران و پیکارهای بانوان روز دوم بهمن ماه در سالن شهید کبکانیان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا