کاراته‌کاهای ایران در مسیر پاریس

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

ملی‌پوشان کاراته ایران برای حضور در نخستین مرحله لیگ جهانی راهی فرانسه می‌شوند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان کاراته ایران در حالی روز پنجشنبه راهی نخستین مرحله لیگ جهانی این رشته در سال ۲۰۱۶ میلادی در شهر پاریس می‌شوند که حضور پر تعداد کاراته‌کاهای ایران در این رقابت‌ها نوید کسب نتایج درخشانی می‌دهد.

رقابت‌های کاراته وان فرانسه روزهای دوم تا چهارم بهمن‌ماه به میزبانی پایتخت این کشور برگزار می‌شود و در آن یک هزار و ۱۲ کاراته‌کا از ۷۵ کشور جهان به مصاف هم می‌روند.

همچنین ۳۰ کاراته‌کای ایرانی(۲۱ کاراته‌کا در بخش مردان و ۹ کاراته‌کا در بخش بانوان) در دو بخش کاتا و کومیته در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند. بهمن عسگری، امیر مهدی‌زاده، سجاد گنج‌زاده، ذبیح‌الله پورشیب، ابراهیم حسن بیگی، سعید احمدی در بخش مردان و حمیده عباسعلی و زهرا برزگر در بخش بانوان کاراته‌کاهایی اعزامی از سوی فدراسیون هستند. سایر کاراته‌کاهای ایران با هزینه شخصی راهی پاریس می‌شوند.

البته ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده، سعید احمدی و بهمن عسگری زودتر از سایر ملی‌پوشان عازم فرانسه شده و پیش از حضور در این رقابت‌ها در کمپ تمرینی این کشور حضور یافتند.

البته علیرضا سلیمانی هم به عنوان سرپرست فنی در کنار تیم اعزامی مردان به این رقابتها حضور خواهد داشت. هدایت بانوان ملی‌پوش ایران نیز بر عهده فریبا بداغی است.

در سال جاری میلادی یازده مرحله از رقابت‌های کاراته‌وان برگزار می‌شود که حضور در این رقابت‌ها علاوه بر آنکه می‌تواند سبب ارتقای آمادگی ملی‌پوشان ایران پیش از رقابت‌های جهانی ۲۰۱۶ اتریش شود، سبب خواهد شد که رنکینگ جهانی ملی‌پوشان ایران نیز بالا رود.

البته ایجاد یک ناهماهنگی سبب شده تا همزمان با رقابت‌های کاراته‌وان فرانسه، یازدهمین دوره مسابقات کاراته جام ایران زمین نیز در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شود.

در این مسابقات قرار است تیم‌های کره‌ جنوبی، هنگ‌کنگ، عراق، افغانستان، پاکستان، ارمنستان و گرجستان به همراه تیمهای داخلی دانشگاه آزاد، پاس قوامین و یک تیم به عنوان نماینده ایران حضور پیدا کند.

انتهای پیام

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا