شرکت نکردن ملی‌پوش کاراته در سوپرلیگ بخاطر پرداختی‌ اندک

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

ملی‌پوش کاراته ایران می‌گوید با توجه به پرداختی اندک تیم‌های سوپر لیگ تصمیم گرفته امسال در هیچ تیمی حضور پیدا نکند.

سعید احمدی در گفت‌و‌گو با ایسنا، در مورد شرایط حضور ملی‌پوشان ایران در رقابت‌های لیگ جهانی اظهار کرد: کارهای لازم برای حضور ملی‌پوشان ایران در نخستین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی که در فرانسه برگزار می‌شود، انجام شده و در این رقابت‌ها یک تیم خوب و کامل داریم.

او ادامه داد: مهم‌تر از کسب نتیجه در رقابت‌های کاراته وان فرانسه، حضور در آن و بالا رفتن سطح آمادگی ملی‌پوشان است. با توجه به اینکه مدت زمان زیادی تا رقابت‌های جهانی باقی نمانده باید به عنوان مدعی عنوان قهرمانی بهترین شرایط را بدست بیاوریم.

ملی‌پوش کاراته ایران با بیان اینکه حضور در رقابت‌های لیگ جهانی سبب بالا رفتن رنکینگ می‌شود، گفت: حضور اندک در رقابت‌های لیگ جهانی سبب می‌شود تا رنکینگ کاراته‌کاها افت کند و برای مثال اخیرا به دلیل عدم حضور در این رقابت‌ها رنکینگ جهانی من از رتبه دوم به رتبه نهم رسید.

احمدی افزود: باید از فدراسیون کاراته نیز برای فراهم آوردن این شرایط تشکر کنم. با توجه به اینکه در دوره گذشته رقابت‌های قهرمانی جهان در آلمان عنوان نخست را بدست آورده بودیم، کار ما برای حضور در رقابت‌های جهانی اتریش سخت‌تر خواهد بود.

او در بخش دیگری از این گفت‌و‌گو به حضور نداشتن در هیچ‌یک از تیم‌های سوپر لیگ کاراته اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه مبلغ دستمزدهای پرداختی از سوی تیم‌ها پایین بود و پیشنهاد قابل قبولی نیز نداشتم، ترجیح دادم امسال در هیچ‌ تیمی حضور پیدا نکنم.

ملی‌پوش کاراته ایران خاطر نشان کرد: من سه سال در تیم دانشگاه آزاد حضور داشتم و شرایط خوبی در این تیم سپری کردم اما متاسفانه سال گذشته با تیم آذرخودروی قم به عنوان قهرمانی رسیدیم ولی تاکنون یک ریال نیز از مبلغ قرارداد ما پرداخت نشده است.

احمدی با بیان اینکه در ماه‌های اخیر او و دیگر هم‌ تیمی‌هایش پیگیر مطالبشان بودند، گفت: ماه‌ها به دنبال گرفتن مطالبات خود از این تیم بودیم ولی به هیچ نتیجه‌ای نرسیدیم.

او در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری لیگ به پویایی هرچه بیشتر کاراته ایران کمک می‌کند و به نوعی نیروی محرکه این رشته به شمار می‌رود. امیدوارم شرایط این لیگ از نظر مالی هرچه بهتر فراهم شود تا رشد روز افزون کاراته ایران را شاهد باشیم.

انتهای پیام

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا