پورشیب: به دعوت هنگ کنگی‌ها به این کشور رفتم

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

ذبیح‌الله پورشیب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عنوان کرد: به دعوت فدراسیون کاراته هنگ کنگ و به برخی اساتید ایرانی حاضر در این کشور به هنگ کنگ سفر کردم و جلسات تمرینی خوبی را با ملی‌پوشان این کشور و تیم های ماکائو و چین تایپه داشتم.

وی ادامه داد: ظاهرا مقدمات اعزام تیم ملی به فرانسه هم فراهم شده و با تلاش مسئولان اسپانسری در این رابطه جذب شده که نیمی از هزینه های این سفر را پرداخت خواهد کرد. سرپرست فدراسیون خوشبختانه با جدیت به دنبال اعزام نفرات به این سفر است و جا دارد از زحمات او تشکر کنم.

ملی‌پوش کاراته گفت: در شرایطی که فدراسیون کاراته از لحاظ مالی واقعا با مشکلات بزرگی روبرو است زحمت مسئولان فدراسیون برای اعزام تیم به فرانسه قابل تقدیر است و امیدوارم بتوانیم در این تورنمنت نیز به خوبی حاضر شویم و بهترین نتایج را بگیریم.

کاراته‌کای تیم دانشگاه آزاد در مورد حضورش در رقابت های لیگ نیز اظهار داشت: تاخیر در برگزاری این مسابقات تا کنون نیز به کاراته ضربه زده و به عقیده من زمانی و همکارانش در سازمان لیگ باید تلاش کنند تا این پیکارها هر چه سریع‌تر برگزار شود. نباید فضا را به نحوی رقم بزنیم که اسپانسرها میلی برای حضور در این مسابقات نداشته باشند و در کنار این موضوع معدود اسپانسرهایی هم که هستند به نوعی از کاراته فراری شوند.

انتهای پیام/

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا