پناهی: مسئولان ورزش باید جوابگوی به تاخیر افتادن انتخابات باشند/ کاراته مافیا دارد

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

احمد عباس پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در واکنش به صحبت‌های سرپرست فدراسیون کاراته که مدعی شده در کاراته مافیا وجود دارد اظهار داشت: بنده با بخشی از صحبت‌های اخیر طباطبایی موافق هستم. عده‌ای در کاراته هستند که به خاطر منافع خودشان با کوچکترین اتفاقات به فدراسیون کاراته با انتقادات خود حمله می‌کنند. مسئولان فدراسیون هم به هر حال باید سیاست های خود را در پیش بگیرند و اجازه بروز حواشی را به این رشته ندهند.

وی در مورد اینکه به تعویق افتادن هفته اول سوپر لیگ مسابقات باعث شد که کاراته دوباره وارد فاز جدیدی از حاشیه‌ها شود گفت: به هر حال دو روز قبل از آغاز برگزاری مسابقات سوپر لیگ اعلام کردند که رقابت ها به تعویق افتاده و این موضوع باعث شد که انتقاد زیادی از فدراسیون شود. نکته اول اینکه به هر حال آلودگی هوا باعث به تعویق افتادن برگزاری هفته اول مسابقات شد و این موضوع ارتباطی به مدیریت فدراسیون ندارد اما این نکته نیز باید فراموش نشود که باشگاه‌ها نیز برای حضور در محل برگزاری مسابقات هزینه کرده بودند که آن‌ها از به تعویق افتادن متضرر شدند.

وی در ادامه صحبت های خود گفت: خوشبختانه جامعه کاراته خیلی بزرگ است و آن‌ها در مقابل انتقادها راحت می‌توانند در مورد اشخاص تصمیم بگیرند. اینکه افرادی مدام از کاراته انتقاد می‌کنند تکلیفشان روشن است و جامعه کاراته نیز این وضعیت را درک می‌کند. آنهایی که مدام به هر نویی دوست دارند از عملکرد کاراته انتقاد کنند به این دلیل است که منافعشان به خطر می‌افتد و شروع به حاشیه سازی می‌کنند چرا که وقتی کاراته مسیر خود را درست طی کند منافع آن‌ها به خطر می‌افتد و شروع به انتقاد می‌کنند.

پناهی در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون کاراته گفت: طبق شنیده‌ها گویا قرار است انتخابات اردیبهشت ماه برگزار شود. واقعا اگر قرار است این اتفاق رخ دهد کار رئیس فدراسیون دشوار می شود چرا که نمی‌تواند برنامه بلندمدت داشته باشد و ناچار است برنامه‌ فدراسیون را کوتاه مدت پیگیری کند.

وی در ادامه عنوان کرد: طبق گفته‌های سرپرست جدید گویا تمایلی برای ماندن در این فدراسیون ندارد پس چه بهتر مسئولان وزارت ورزش و جوانان هرچه زودتر انتخابات ریاست فدراسیون را برگزار کنند. چرا که اگر قرار است اسفند ماه انتخابی تیم ملی برگزار و کادر فنی مشخص شود باید انتخابات قبل از پایان سال جاری برگزار شود و کسی که رئیس فدراسیون می‌شود تکلیف کادر فنی را روشن کند. در غیر این صورت طباطبایی ناچار است انتخابی تیم ملی را برگزار و کادر فنی را معرفی کند. با این حساب مشکل زمانی شروع می‌شود که اردیبهشت ماه رئیس جدید وارد مجموعه می‌شود و در آن مقطع معلوم نیست فردی که به عنوان رئیس انتخاب شده می‌تواند با کادر فنی همکاری کند یا خیر. با این حساب دوباره حاشیه گریبان فدراسیون را می‌گیرد.

رئیس اسبق فدراسیون کاراته در ادامه خاطرنشان کرد: برای برگزاری انتخابات فدراسیون یک سرپرست نیاز به دو تا سه ماه زمان دارد. اینکه چرا این همه برای برگزاری انتخابات تاخیر ایجاد شده جای سوال دارد. مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون باید پاسخگوی این موضوع باشند.

پناهی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: با اینکه در کاراته مافیا وجود دارد موافقم. زمانی که بنده مسئول فدراسیون بودم در شرایط خاصی ناچار شدیم تصمیم خاص بگیریم. در آن مقطع مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی قرار بود در یک فاصله زمانی ۲۰ روزه این دو رویداد بزرگ برگزار شود ما ناچار شدیم دو تیم ملی تشکیل دهیم و هر کدام در یکی از رویدادها حضور داشته باشند متاسفانه پس از اینکه برخی‌ها جایگاهی در کادر اجرای نداشتند شروع کردند به انتقادهای شدید از فدراسیون کاراته.

رئیس اسبق فدراسیون کاراته در پاسخ به این سوال که گویا شنیده شده شما هم برای انتخابات فدراسیون کاراته تصمیم دارید اقدام کنید گفت: فعلا تصمیمی برای حضور در انتخابات کاراته ندارم.

انتهای پیام/م

 

http://fna.ir/VXIXV2
[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا