فقط درلیگ های جهانی مبارزه می کنم/دباغیان پیگیر مبالغ قرارداد است

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

امیر مهدیزاده با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: دو سال با یک تیم در سوپر لیگ کاراته شرکت کردیم و نتایح خوبی هم کسب کرده و حتی یک دوره قهرمان شدیم ولی در این دوسال حتی یک ریال دریافت نکردیم و مسئولین این تیم امروز و فردا می کنند و کاری هم نمی توانیم انجام دهیم. 

وی در خصوص انتشار خبر شکایت از مسئولان تیم آذرخودر به مراجع قضایی از هم گفت: شکایتی در میان نیست و استاد دباغیان پیگیر است تا مبالغ قراردادها را گرفته و به کاراته کاها بدهد که هنوز خبری نشده است. من سال گذشته پیشنهاد خوبی از دانشگاه آزاد داشتم و با وجود آنکه شناختی از مسئولان تیم آذرخودرو نداشتم فقط به دلیل حضور استادم قید عقدر قرارداد با دانشگاه را زدم که شاهد عملکرد ضعیف آقایان در برخورد با کاراته کاها هستیم.

این عضو تیم ملی در مورد حضور در سوپر لیگ هم گفت: به دلیل همین شرایط تصمیم گرفتم در سالجاری فقط به دنبال حضور در لیگ های کاراته وان باشم. در همین راستا اگر شرایط فراهم شود اویل بهمن ماه به فرانسه می رویم. سال آینده مهمترین هدفم کسب مدال در مسابقات جهانی اتریش است و با حضور در لیگ های کاراته وان هم رقبا را ارزیابی کرده و هم تمرین و مبارزه می‌کنم تا برای مسابقات قهرمانی جهان آماده شوم. 

مهدیزاده در مورد حضور در مسابقات پاریس  و پرداخت مبلغ هشت میلیون تومان هزینه سفر هم گفت: من از این مبلغ خبری ندارم و قرار است فدراسیون با پرداخت هزینه ها نفرات را اعزام کند. هفته گذشته هم برای اخذ روادید به سفارت فرانسه رفتیم و پیگیر بلیط و زمان پرواز از فدراسیون هستیم و کسی به ما نگفته که مبلغی پرداخت کنیم. 

وی در پایان گفت: مسابقات کاراته وان پاریس اهمیت بالایی دارید و امیدوارم شرایط حضور در این مسابقات فراهم شود تا بعد از چند ماه دوری از مسابقات بتوانیم در یک دوره رقابتها سطح بالا شرکت کنیم. 

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا