تعطیلی لیگ به کاراته لطمه می زند/ انتخابات زودتر برگزار شود

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

ذبیح الله پورشیب با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: لیگ تنها مبنع درآمد ورزشکاران بخصوص در رشته کاراته است و نمی دانم چرا برخی افراد که برای جامعه کاراته نیز شناخته شده اند حالا که تیمی ندارند برای برگزار نشدن لیگ تلاش می کنند. اینکه آقایان عایدی از لیگ ندارند برای آنها گران تمام شده که نمی خواهند ورزشکاران دیگر نیز از آن منتفع شوند. 

وی در خصوص اینکه این افراد چه کسانی هستند گفت: نام کسی را نمی برم ولی همه افراد جامعه کاراته این آقایان را می شناسند. این درست نیست که تمام هم وغم خود را برای برگزار نشدن لیگ بکار ببرند. چرا می خواهند تنها محل درآمد ورزشکاران تعطیل کنند؟

این قهرمان آسیا اظهار داشت: ۹ ماه از سال گذشته و سازمان لیگ برای برگزاری لیگ امروز و فردا می کند. لیگی که در کنار شرایط مالی قهرمانان می تواند به رشد کاراته کمک کند و جوانان با آیته محلی برای بروز استعداد و شایستگی های خود داشته باشند. مگر از همین لیگ چند کاراته کای شایسته طی سالیان گذشته راه حضور در تیم ملی را برای خود هموار نکردند. 

پورشیب افزود: سال آینده مسابقات جهانی را در پیش داریم ، همه کشورها برنامه های خود برای حضور در این مسابقات طراحی و اجرا می کنند.ولی ما نه تنها برنامه نداریم که لیگ را هم تعطیل می کنیم. با این شرایط فکر می کنم کسی در وزات ورزش به فکر کاراته نیست. مگر همین کاراته در بازیهای آسیایی نتایج خوبی کسب نکرده است؟ چرا از سوی مسئولان نادیده گرفته می شود. 

وی ادامه داد: فصل های زمستان و پائیز بهترین زمان برای برگزاری لیگ است . پائیز که از دست رفت و مسئولان فدراسیون تلاش کنند حداقل این سه ماه باقی مانده از دست نرود چرا که برگزار نشدن لیگ به این رشته لطمه خواهد شد. 

عضو تیم ملی کاراته در مورد مسابقات فرانسه هم گفت: پیش از این قرار بود فدراسیون تیم ملی را به کاراته وان فرانسه اعزام کند ولی بعد اعلام شد که بودجه ای برای این جریان وجود ندارد هر کس می خواهد هزینه را به حساب فدراسیون واریز کند تا مقدمات کار انجام شود. اینکه معلوم نیست این هزینه را کاراته کا باید چگونه تامین کند اصلا معلوم نیست.

پورشیب افزود: خیلی از حمایت کننده های مالی هستند که می توانند برای اعزام تیم به فدراسیون کمک کنند تا شرایط فراهم شود و امیدورام فدراسیون بتواند امکان حضور اعضای تیم ملی را فراهم کند. این مسابقات می تواند خیلی برای کاراته کاها مفید باشد.

وی در پایان از مسئولان وزارت ورزش خواست که شرایط برگزاری مجمع انتخاباتی را فراهم کند و تاکید کرد: کاراته باید از بلاتکلیفی خارج شود با این شرایط نمی توانیم در مسابقات جهانی سال آینده  نتایج خوبی کسب کنیم. 

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا