آکادمی کمربند سیاه صدرنشین بدون باخت

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

تیم کاراته آکادمی کاراته کمربند سیاه بدون باخت و بدون امتیاز از دست داده صدرنشین در لیگ جوانه بوده و به دنبال قهرمانی در لیگ است .

آکادمی کمربند سیاه صدرنشین بدون باخت

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم کاراته نوجوانان استان مازندران و آکادمی کاراته کمربند سیاه صدرنشین گروه ۲ لیگ جوانه ها با امتیاز کامل و بدون از دست دادن هیچ امتیاز انفرادی است که دارای چندین عناوین قهرمانی مسابقات بین المللی نیز است .

 شهلا عیوضی سرمربی تیم نوجوانان استان مازندران و آکادمی کاراته کمربند سیاه در گفتگو با خبرنگار ما ، در خصوص شرایط تیمش بیان داشت :

 کاراته را  از سال ۹۷ کاراته را با اصرار و علاقه همسرم مرتضی فرجی که از پیشکسوتان این رشته  می باشد شروع کردم دارای کمربند مشکی دان ۴ و درجه داوری ممتاز و مربیگری ۲ ملی از فدراسیون کاراته، می باشم . 

وی ادامه داد : مدت دو سال می باشد تیم آکادمی کاراته کمربند سیاه به ریاست سنسی اکبر عبدلی و همراهی همسرم تاسیس شده که در این بین با نظر استاد فرجی ، که از مربیان پایگاه قهرمانی و استعدادیابی فدراسیون می باشد  و باحمایت مالی خانواده ها و  آکادمی کمربند سیاه ، در لیگ جوانه های فدراسیون کاراته حاضر شدیم. 

وی ادامه داد : سال گذشته باتوجه به نوع برخورد نامناسب مسئول وقت لیگ و بی تجربگی بچه ها جزء هشت تیم باال آمده و حذف شده ایم. ولی امسال به شکر خدا با تمرینات و برنامه ریزی مدون و حمایت خانواده ها در مسابقات بین المللی پاالن دوکن ترکیه جهت آماده سازی تیم شرکت نمودیم و حتی تیم پرقدرت ترکیه را در کومیته تیمی شکست دادیم و در نهایت نائب قهرمان شدیم.

عیوضی افزود :  ناگفته نماند که در این دوره از لیگ ، در اکثر مسابقات  از وجود فاطمه خنکدار ملی پوش وزن ۴۹- کیلوگرم نوجوانان ، به دلیل حضور در  اردوها و مسابقات تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی اندونزی ؛ بی بهره بودیم ، ولی با این وجود به یاری خدا بعنوان صدرنشین گروه ۲لیگ جوانه ها با امتیاز کامل و بدون از دست دادن هیچ امتیاز انفرادی تاکنون ، عزم خویش را برای قهرمانی بدون باخت و بدون امتیاز از دست داده ، جزم کرده ایم.

سرمربی تیم نوجوانان استان مازندران و آکادمی کاراته کمربند سیاه درباره فعالیت این تیم در قسمت بانوان ، بیان داشت : انشااله در نظر داریم که در بخش بانوان تعداد ملی پوشان خویش را افزایش داده و در مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان که اسفندماه پیش رو داریم قهرمان شویم  . 

عیوضی خارنشان کرد : از سرکار خانم شاه محمدی نائب رئیس محترم فدراسیون کاراته ایران بابت حضور مستمرشان در سالن برگزاری مسابقات لیگ و زیرنظر گرفتن مسابقات از نزدیک که باعث دلگرمی و ترغیب همه بازیکنان و مربیان و مسئولین تیم ها می شود  نهایت سپاس و قدردانی را دارم . 

وی عنوان داشت : از نایب رئیس فدراسیون خواهشمندم با توجه به نگاه فنی و دلسوزانه خویش از چکیده برترین های لیگ، مربی و بازیکنان درتیم ملی سال های آتی بیشتر استفاده گردد  تا انگیزه مربیان سازنده فعال در لیگ و قهرمان ساز بیشتر شده و طی مسیر در ورزش کاراته برای باقی مربیان تسهیل شود . 

وی از نظم موجود در برگزاری مسابقات لیگ تشکر کرد و تصریح کرد :از زحمات مسئولین برگزاری مسابقات ممنونم از  سنسی خالق به خاطر جدیت و قاطعیت و خوش رویی با شرکت کنندگان و برگزاری منظم و بهتر لیگ نسبت به سال های گذشته تقدیر و تشکر می نمایم.

عیوضی در پایان خاطرنشان کرد :جا دارد از مشوق اصلی ام  سنسی مرتضی فرجی (همسرم) ، که در همه حال حامی و پشتیبانم بوده تشکر و قدردانی کنم .

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

[ad_2]
منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا