رنکینگ کاراته کاها در لیگ جهانی ۲۰۱۵/ پورشیب در مکان پنجم

[ad_1]

به گزارش کاراته‌نیوز:

 

ذبیح‌اله پورشیب با قرار گرفتن در رده پنجم، بهترین عنوان نمایندگان ایران در پایان سال میلادی را در رنکینگ کاراته وان بدست آورد.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام سایت فدراسیون جهانی در پایان رقابت‌های لیگ جهانی برگزار شده در سال ۲۰۱۵، ذبیح اله پورشیب در مکان پنجم، ایمان سنچولی در رتبه بیست و یکم و سجاد گنج‌زاده در مکان بیست و هفتم جای گرفتند.

در پایان رقابت‌های کاراته وان برگزار شده در سال ۲۰۱۵، ذبیح‌اله پورشیب کاراته‌کای وزن ۸۴- کیلوگرم ایران که در دو کاراته وان فرانسه و ژاپن شرکت کرده بود و موفق به کسب مدالهای طلا و نقره شد با ۷۲۲ امتیاز در رتبه پنجم جدول رده‌بندی جای گرفته است.

سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم هم که موفق شد مدال طلای کاراته‌وان ژاپن را کسب کند با ۲۹۴ امتیاز در مکان بیست و هفتم قرار دارد.

در این رتبه بندی ایمان سنچولی در وزن ۸۴+ کیلوگرم با مدال برنزی که در مسابقات فرانسه بدست آورده ۲۹۶ امتیاز دارد و بیست و یکم است.

سعید احمدی در وزن ۶۷-کیلوگرم که عنوان پنجمی کاراته وان فرانسه را از آن خود کرد با ۲۲۴ امتیاز در مکان سی و ششم ایستاده است.

در بخش بانوان هم زهره برزگر با مدال برنزی که در کاراته وان ترکیه کسب کرد با ۲۹۶ امتیاز در مکان هفدهم قرار دارد.

البته نمایندگان ایران به دلیل حضور اندک در رقابت‌های کاراته وان نتوانستند رتبه‌های بالایی را در این رنکینگ بدست بیاوردند.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع خبر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا