هروی:از عملکرد شاگردانم رضایت دارم

سرمربی تیم کاراته امید ایران از عملکرد شاگردانش در نهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان دفاع کرد و گفت:ازشاگردانم به دلیل استفاده از تمام توانشان رضایت دارم.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از ایرنا، شهرام هروی پس از کسب مدال برنز مهدی خدابخشی با اشاره به اینکه حق این کومیته کا حضور درفینال وزن منهای ۸۴ کیلوگرم بود،گفت:خدابخشی برای نخستین بار دریک رقابت بین المللی شرکت می کرد و از اینکه توانست مدال بگیرد بسیار خوشحالیم.
وی با بیان اینکه خدابخشی یکی از پدیده های کاراته ایران در آینده خواهد بود،افزود: امروز ما یک پدیده را به کاراته ایران معرفی کردیم و اطمینان دارم وی می تواند سال ها برای کاراته ایران در مسابقات مختلف و معتبر کسب مدال کند.
سرمربی تیم کاراته امید ایران که تیمش از ۵ فرصت ممکن برای کسب مدال، سه نشان برنز کسب کرده است،ادامه داد:به طور حتم اگر داوران در مبارزه خدابخشی مقابل نماینده مصر با او مهربان تر بودند، وی به فینال راه پیدا می کرد.
هروی با بیان اینکه هر سه کاراته کا تیم امید ایران نخستین مدال رسمی خود را با کادر فنی این تیم کسب کردند ابراز امیدواری کرد: این کومیته کاها بزودی به تیم ملی راه پیدا کنند و در آنجا هم بتوانند روند موفقیت آمیز خود را ادامه دهند.
سرمربی تیم کاراته امید درخصوص ارزیابی اش از سطح فنی نهمین دوره مسابقات جهانی رده های سنی در اندونزی،تصریح کرد: سطح فنی این مسابقات بسیار بالا بود دراین دوره کاراته کاهای ملی پوش برخی کشورها شرکت کرده بودند و این موضوع رقابت را برای تمامی کاراته کاها سخت کرده بود.
وی ادامه داد:ما نسبت به دوره قبل پیشرفت داشتیم و این از جایگاه مان در جدول رده بندی مسابقات و تعداد مدالی که کسب کردیم مشخص است امیدوارم در دوره بعد که در مصر برگزار می شود بهتر از این دوره باشیم.
وی با ابراز گلایه از عملکرد داوران در این مسابقات گفت: البته دربعضی از وزن ها واقعا سطح داوری ها پایین بود و امتیازات به درستی داده نمی شد که این اتفاق برای ما بارها افتاد.
از سوی دیگر معتقدم اگر کاراته کاهای ایرانی در تعداد مسابقات برون مرزی بیشتری شرکت کرده و تجربه کسب می کردند می توانستند بهتر از این ظاهر شوند و به پیروزی برسند.
به گفته هروی باید تعداد زیادی از کاراته کاهای ایران به فینال راه پیدا می کردند که اینگونه نشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا