چالاکی: بازیکنان برای کسب مدال از جان مایه گذاشتند

مربی تیم ملی امید با تمجید از عملکرد بازیکنان تیمش در روز سوم گفت: هنوز دو شانس دیگر برای کسب مدال طلا در اختیار داریم.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز تورج چالاکی مربی تیم ملی امید ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار سایت ما، گفت: در روز سوم رقابت های جهانی توانستیم از سه شانس کسب مدال، به دو مدال برنز دست پیدا کنیم. میعاد یاری در وزن منهای۶۰ کیلوگرم و علی اصغر آسیابری در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم توانستند مدال کسب کنند.

وی گفت: میعاد یاری در حالی به مدال برنز دست یافت که با قرعه ی بسیار سختی نسبت به دیگر بازیکنان رو به رو بود. البته اگر داوران کمی با او مهربان تر بودند شاید او می توانست یکی دیگر از طلایی های روز سوم رقابت های اندونزی باشد.

مربی تیم ملی گفت: اگر چه آسیابری هم قرعه ی چندان آسانی نداشت اما با کمی دقت بیشتر در بازی مقابل حریف ژاپنی می توانست مدالی خوشرنگ تر از برنز را بدست بیاورد.

چالاکی عملکرد سومین بازیکن تیم ملی امید را در حد انتظار ندانست و گفت: اگر شیرصفت کمی به نکات فنی که مربیان به او تذکر دادند دقت میکرد، می توانست خود را در میان مدال آوران امروز ببیند.

وی خاطرنشان کرد: از شش شانس کسب مدال در روز پایانی، دو فرصت را بازیکنان تیم امید پسران دارند که امیدوارم این دو بازیکن مزد تلاش ها و تمرینات سخت خود را بگیرند و با نتیجه ی دلخواه و کسب مدالی خوشرنگ به ایران بازگردند.

نهمین دوره رقابت های جهانی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال از ۲۱ آبان در جاکارتا اندونزی آغاز شد و فردا به پایان می رسد.

تیم ملی کاراته ایران تا پایان روز سوم توانست به یک مدال طلا، یک نقره و هفت برنز دست پیدا کند و در حال حاضر در رده ی ششم جدول رده بندی مدال ها جای گیرد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا