صعود پنج پله ای ایران در جدول رده بندی مدال ها + عکس

تیم ایران با کسب یک طلا و سه برنز در روز سوم به جمع ده تیم برتر رقابت های جهانی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال اندونزی صعود کرد.به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، تیم ملی کاراته ایران که تا پایان روز دوم با کسب یک نقره فاطمه صادقی در کاتا  و چهار برنز مسکینی، کریمی، بهمن یار و میرزایی در بخش کومیته در مکان یازدهم جدول توزیع مدال ها جای گرفته بود توانست با کسب یک مدال طلای زهره برزگر در بخش کومیته و سه مدال برنز میعاد یاری، علی اصغر آسیابری و مهدی قراری زاده در پایان روز سوم با پنج پله صعود در رتبه ششم جدول رده بندی قرار بگیرد.

مهدی قراری زاده بازیکن تیم ملی جوانان در وزن منهای ۷۶ کیلو گرم توانست با شکست حریفانی از استرالیا، چین، فرانسه و آرژانتین به مرحله نیمه نهایی راه یابد اما در این دور برابر حریفی از کشور میزبان بازی را واگذار کرد. اما قراری زاده در یک بازی قاطعانه در جدول شانس مجدد حریف بلاروسی خود را شکست داد تا اولین مدال روز سوم را کسب کند

اما در رده ی سنی امید ابتدا علی اصغر آسیابری کاراته کا وزن منهای ۷۵ کیلوگرم برابر حریفان خود قرار گرفت و توانست با شکست حریفانی از آلمان، هنگ کنگ، مصر و شیلی به نیمه نهایی رقابت های جهانی اندونزی صعود کند اما در این مرحله برابر حریف ژاپنی خود ۷ بر ۲ مغلوب شد تا باز در راه رسیدن به فینال ناکام بماند. آسیابری که برای کسب مدال رقابت های جهانی اندونزی بسیار مصمم نشان می داد در جدول شانس مجدد با پیروزی برابر حریف سرسخت ایتالیایی خود دومین مدال تیم ملی در روز سوم و ششمین مدال برنز ایران را در مجموع رقابت ها کسب کند.

در سوی دیگر میدان نیز میعاد یاری کاپیتان تیم ملی امید با پیروزی برابر حریفانی از کشور قزاقستان، سوییس، ازبکستان به دیدار ایرای سمدان از ترکیه رفت که برای رسیدن به این مرحله حریفانی از کشور سریلانکا، اندونزی و ژاپن را از پیش رو برداشته بود. یاری با توجه به تلاش فراوان در این رقابت متحمل شکست شد تا با توجه به راهیابی حریف ترک به فینال شانس خود را در جدول رپه شارژ آزمایش کند.

یاری در مسابقات شانس مجدد با پیروزی برابر حریف اندونزیایی و جاناتان کاروس از اتریش توانست به مدال برنز این رقابت ها دست پیدا کند.

اما زهره برزگر بازیکن وزن منهای ۵۵ کیلوگرم تیم ملی امید بانوان توانست با شکست حریفانی از کشور شیلی، چین، ونزوئلا، مجارستان و ویتنام اولین مدال طلا و نهمین مدال تیم ملی کاراته ایران را کسب کند.

هر چند امروز بازیکنانی همچون الیاس محمد زاده، زهرا طرازپور، شیرصفت، اسماعیلی و خوشکلام تمام تلاش خود را برای کسب مدال رقابت های جهانی اندونزی انجام دادند اما نتوانستند به تعداد مدال های تیم ملی ایران اضافه کنند و از دور رقابت ها کنار رفتند.

rank3

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا