عباسعلی: فقط به هدف مدال جهانی فکر می‌کنم

ملی‌پوش طلایی کاراته بانوان ایران گفت: حریفان‌ آسیایی پیشرفت خوبی داشته‌اند و باید مراقب آنها باشیم و فقط باید برای مدال جهانی برنامه ریزی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، حمیده عباسعلی، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان ، اظهار کرد: خیلی خوشحالم که توانستم چهارمین مدال طلای خود را به دست آورم و همچنین از عنوان قهرمانی خود در آسیا در چهار دوره متوالی دفاع کنم و افتخاری دیگر برای کشورم به ارمغان بیاورم.
وی ادامه داد: سطح مسابقات بسیار بالا بود و کشورهای شرکت کننده می‌توان گفت: رشد بسیاری داشتند همچنین تیم ما در شرایطی پا به مسابقات گذشت که هیچ بازی تدارکاتی را برای مقابله با حریفان خود در نظر نگرفته بود.
بانوی طلایی کاراته اضافه کرد: ژاپنی‌ها به نحو کامل و حرفه‌ای از شرایط میزبانی استفاده کردند و در زمانی از داوری هم بهره بردند که می‌توان گفت، آنها به دور از هیچ هم و غمی به میدان می‌آمدند .
عباسعلی در خصوص تکرار نکردن نتایج گذشته تیم ملی کاراته گفت: در دوره قبل اوضاع به کلی فرق می‌کرد و ما با برنامه ریزی خوب و اردوهای تدارکاتی با انرژی و قوای کامل در مسابقات حاضر شدیم و در دوره قبل امارات میزبان بود و همچنین آلمانی‌ها یکی از تیم های قوی و خوب در این مسابقات در آن زمان حاضر نبودند.
 وی در پایان گفت: با نگاه کردن تمام حرکات حریفم توانستم این چنینی را ببرم و در حال حاضر فقط به هدف جهانی فکر می‌کنم.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا