حمیده عباسعلی: حریفانم شناخت خوبی از من دارند/ توجهی به قضاوت مغرضانه داوران ندارم

کاراته‌کا تیم ملی بانوان گفت: باید آستانه صبرم را در مسابقات قهرمانی آسیا بالا ببرم چون پیش‌بینی‌ام این است داوران در این رقابت‌ها مغرضانه قضاوت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، حمیده عباسعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی آنا در خصوص مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در ژاپن گفت:« طبق برنامه‌ریزی مدونی که کادر فنی تیم ملی داشت تمرینات بسیار خوبی را در اردوهای مختلف انجام دادیم تا به شرایط ایده آل برسیم و با تیم کامل و با آمادگی بالایی به ژاپن خواهیم رفت. بچه‌ها انگیزه زیادی دارند که بتوانند بهترین عملکردشان را در این رقابت ها ارائه دهند.»

وی ادامه داد:« متاسفانه قبل از این رقابت‌ها در هیچ مسابقه تدارکاتی شرکت نکردیم که بتوانیم خودمان را در حین مبارزه محک بزنیم. متاسفانه داوری‌ها در ژاپن قطعا به ضرر ما خواهد بود و بچه‌ها باید از لحاظ روانی تحمل کنند. اگر آستانه صبر ما کم باشد قطعا تمرکزمان به هم می‌ریزد و به راحتی مغلوب حریفان میشویم. باید بدون توجه به قضاوت مغرضانه داوران سعی کنیم بهترین عملکردمان را در زمین پیاده کنیم.»

بانوی تیم ملی کاراته در مورد اینکه تا چه اندازه امیدوار است بتواند طلای مسابقات قهرمانی آسیا را بار دیگر تکرار کند، عنوان کرد:« می‌دانم که رقابت بسیار دشواری با حریفانم برای رسیدن به مدال طلا پیش رو دارم. این موضوعی است که بارها توسط بداغی سرمربی تیم ملی به من تذکر داده شده است. من سه قهرمانی در آسیا دارم و حریفان روی نحوه مبارزه من به دقت کار کرده‌اند تا بتوانند مرا شکست دهند. سعی کرده‌ام روی نقاط ضعفم کار کنم تا حریفان نتوانند مقابلم پیروز شوند.»

وی افزود:« مبارزان بسیار خوبی از ژاپن، چین، مالزی و قزاقستان در این رقابت ها حضور دارند که برای شکست آنها باید با دقت و تلاش فراوانی مبارزه کنم. هیچ حریفی آسان نیست و سرمربی تیم ملی از من خواسته که در هر مسابقه حداکثر تلاشم را برای کسب پیروزی انجام دهم. به همین خاطر تلاش می‌کنم تا بهترین عملکردم را ارائه دهم.»

عباسعلی خاطرنشان کرد:« رقیبان اصلی ام در مسابقات قهرمانی آسیا را پیش از این شکست داده ام اما امسال رقابت‌ها در ژاپن برگزار می شود و قطعا ژاپنی ها دوست ندارند در هیچ وزنی مدال طلا را از دست بدهند. با این حال حداکثر تلاشم را می کنم تا بار دیگر مدال طلای آسیا را برای ایران به دست آورم و طلاهای آسیایی ام را چهار تا کنم.»

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا