یکشنبه روز بد من در کاراته بود/ با یک باخت همه مدالهایم نادیده گرفته شد

عضو تیم ملی کاراته که نتوانست در رقابت های انتخابی موفق عمل کند و شانس حضور در بازیهای آسیایی را از دست داد گفت: در روز دوم مسابقات انتخابی شرایط خوبی نداشتم و نتوانستم از تمام توانایی خود بهره ببرم ولی جای سئوال دارد که چرا زحمات چند ساله من با یک باخت نادیده گرفته شد.
به گزارش پایگاه خبری کاراته ذبیح الله پورشیب بعد از شکست در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته و از دست دادن شانس حضور در بازیهای آسیایی ضمن بیان مطلب فوق به مهر افزود: روز شنبه مبارزات خوبی انجام دادم ولی در روز دوم مسابقات بدنم جواب نداد و به نوعی روز من نبود و باخت خیلی بدی را تجربه کردم.

وی افزود: چند سالی است که در مسابقات مختلف داخلی و برون مرزی حاضر هستم و نزدیک به ۹ سال است که در تمام مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کرده و سابقه نداشته شکستی با این اختلاف امتیازی را تجربه کنم. یکشنبه روز بد من بود! از باخت خود ناراحتم ولی پیروزی و شکست ارکان ورزش هستند و نمی توان از آن دوری کرد. ولی حرف من این است که نباید با یک باخت تمام سابقه یک ورزشکار نادیده گرفته شود.

دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو گفت: برای همه اعضای تیم که انتخاب شدند آرزوی موفقیت دارم ، بحث من با دوستانم در تیم ملی نیست ولی نمی دانم چرا یک مبارزه ملاک انتخاب نفرات قرار گرفت. اگر قرار بود مسابقات انتخابی در ۵ دور برگزار شود باید از مدتها قبل اعلام شده و در مراحل مختلف اردو این مبارزات انجام می گرفت و رقابتهای برون مرزی هم مد نظر قرار می گرفت.

پورشیب ادامه داد: سالهاست در هر تورنمنتی شرکت می کنم با دست پر به ایران باز می گردم. همین دوماه قبل مدال برنز دانشجویان جهان را کسب کردم، در کومیته تیمی چهار مسابقه دادم و همه را پیروز شدم. مسئولان فدراسیون هم از نزدیک شاهد بودند. حالا نمی‌دانم چرا همه این موارد را نادیده گرفتند و این چنین تصمیم این چنین شد؟

این عضو تیم ملی گفت: ۲۶ سن سال دارم و هنوز در کاراته حرف های زیادی برای گفتن دارم. تمرین می کنم تا مسابقات جهانی بهترین نتیجه را برای کاراته کشورم کسب کنم.

وی در پایان گفت: برای تمامی اعضای تیم ملی که در بازیهای آسیایی شرکت می کنند آرزوی موفقیت دارم و می دانم که با دست پر به تهران بازخواهند گشت. چرا که هدف تمام مجموعه تیم ملی و فدراسیون برای کسب موفقیت و افتخار آفرینی در این دوره از مسابقات است و در این راه تلاش می کنند.

ذبیح الله پورشیب یکی از بهترینهای کاراته ایران در چند سال اخیر با چهار طلای قهرمانی آسیا و یک طلای بازیهای آسیایی با شکست برابر علی فداکار شانس حضور در بازیهای آسیایی را از دست داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا