آرین‌خو : خیانتی بزرگ به کاراته شد

مدیر سابق تیم های ملی کاراته گفت: دچار خیانت بزرگ در کاراته شدیم و نتیجه اش را هم دیدیم.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز، محمود آرین‌خو، پیشکسوت کاراته، در گفتگو با  به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  پس از اتمام مسابقات قهرمانی آسیا، ارزیابی‌اش را از عملکرد کاراته در این رقابت‌ها اینگونه بیان داشت: نتیجه‌ای که کسب شد از قبل پیش‌بینی شده بود. جامعه کاراته این نتیجه‌گیری را کرده بود ولی ما به دلایل خاص سکوت کردیم تا مسابقات تمام شود.
پس از اتمام مسابقات، دیدیم که نتیجه همان بود که اکثر کارشناسان و پیشکسوتان پیش‌بینی می‌کردند.
مدیر سابق تیم‌های ملی افزود: سمندر غیر از خودش و منافعش به هیچ چیز دیگری توجه نداشت و بیعتی که با ما داشت به دلیل خیانت کامل و آشکار وی، ادامه پیدا نکرد و بیعتمان را پس گرفتیم و استعفا دادیم.
آرین‌خو ادامه داد: پس از استعفای ما، تیم ملی به دو قطب استان قم و گیلان تقسیم شد. حالا شهر قم، چه وجه تشابهی با محل برگزاری مسابقات، ژاپن داشت معلوم نیست! آب‌و‌هوای مشابهی دارد و یا مسائل دیگر؟ امیدواریم مسئولین بتوانند پاسخگو باشند و ما درباره علت‌های آن سکوت می‌کنیم.
پیشکسوت کاراته تصریح کرد: آیا این بزرگترین خیانت نیست که سمندر به خاطر منافع خودش دست به هر کاری زده. در سال ۲۰۰۹ بهترین مقام آسیا را آوردیم و از ۷ فرمت ۶ طلا آوردیم ولی الان شاهد پسرفت هستیم.
وی با اشاره به نتیجه نامطلوب در رقابت‌های آسیایی بیان داشت: هر وقت شایسته‌سالاری جای خود را به رابطه‌سالاری دهد، شاهد اینگونه اتفاقات و عدم نتیجه‌گیری خواهیم بود.
آرین‌خو ادامه داد: متاسفانه سمندر، روی افرادی نظر دارد که شایستگی حضور در تیم ملی را ندارند.
پیشکسوت کاراته گفت: تنها راهکار نجات کاراته،تغییر‌مدیریت و انتخاب یک کادر قوی و بی‌نظر که البته وابسته به سبکی هم نباشد و همچنین هیچ گونه وابستگی به بحث‌های مالی هم نداشته باشد، است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا