سمندر: با حاشیه سازی خانه‌ نشینم کردند

نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: مربیان در طول برگزاری اردوها فقط به منافع خود فکر می‌کردند و اصلا برایشان کسب مدال ملی پوشان مهم نبود.
به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز حسین سمندر در گفت‌وگو با فارس، در واکنش به صحبت‌های مسئولان فدراسیون کاراته مبنی بر اینکه ملی پوشانی که بر علیه تیم ملی و فدراسیون انتقاد کرده‌اند باید به کمیته انضباطی دعوت شوند، گفت: تا به این لحظه در مورد حضور در جلسه کمیته انضباطی به من کسی چیزی نگفته‌ است ، اما اگر چنین چیزی باشد قطعاً در کمیته انضباطی حضور خواهم داشت. به هر حال در آن مقطع مسائلی پیش آمد که بنده از این اتفاقات گلایه‌مند بودم و مصاحبه‌هایی را انجام دادم.

وی در ادامه گفت: به اعتقاد من تیم ملی در مسابقات جهانی نتایج خوبی را کسب کرد و ملی پوشان باید با مدال طلای کومیته تیمی جشن می‌گرفتند. فکر می‌کنم کارشان اشتباه بود و با مصاحبه‌های جنجالی‌ که در رسانه‌ها مطرح کردند ارزش کار خود را پائین آوردند. آنها می‌توانستند با افتخار بزرگی که برای اولین بار کسب کرده بودند روزهای خوبی را سپری کنند، اما با حواشی که به وجود آوردند ارزش کار خود را پائین آوردند.

وی در ادامه گفت: بنده به عنوان کسی که فرصت حضور در مسابقات جهانی را از دست دادم خیلی ناراحتم، چرا که مدال مسابقات جهانی برای آینده هر ورزشکاری بسیار مهم است. به هر حال من بازیکن هستم و به مدال جهانی نیاز دارم، اما مربیان در طول این مدت فقط به فکر منافع خود بودند و اصلاً برایشان کسب مدال ملی‌پوشان مهم نبود. فکر می‌کنم مربیان حق سلطانی و فداکار را خوردند و این تنها حسین سمندر نبود که در حقش جفا شد.

نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم تیم ملی کاراته در بازی‌های آسیایی اینچئون در ادامه خاطرنشان کرد: بعد از اینکه در اینچئون شکست خوردم به من گفتند، به خانه بروم و نیازی نیست در انتخابی‌های تیم ملی حضور داشته باشم، اما حالا شاهدیم که بعد از شکست برخی نفرات در مسابقات جهانی مربیان مدعی هستند که برد و باخت برای ورزشکار است، اما وقتی من باختم مرا به خانه‌یمان فرستادند.

سمندر در ادامه افزود: برای موفقیت تیم ملی کاراته خوشحالم چون این موفقیت برای همه ما است. من ماه‌ها در اردوها حضور داشتم و خوشحالم که هم تیمی‌های من نتیجه گرفتند. متأسفم از اینکه موفقیت‌های من را به پای پارتی‌ بازی گذاشتند و دلیل شکست‌های من را فنی مطرح کردند. آخر سر هم با حاشیه هایی که برای من درست کردند باعث شدند خانه نشین شوم.

وی در مورد کسب مدال نقره سجاد گنج زاده در مسابقات قهرمانی جهان گفت:‌ داوران در بازی‌های آسیایی اینچئون حق سجاد گنج‌زاده را خوردند اما او در مسابقات جهانی ثابت کرد که حقش مدال بوده و با این کار خود را به همه ثابت کرد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا