رئیس هیات کاراته استان مرکزی:برخی افراد سودجو درصدد تخریب فدراسیون کاراته هستند

رئیس هیات کاراته استان مرکزی از افرادی که این روزها به تخریب فدراسیون کاراته می‌پردازند، انتقاد کرد.

به گزارش کاراته نیوز جمشید زند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: متأسفانه اخیراً عده‌ای از افراد سودجو که در فدراسیون فعلی نمی‌توانند به خواسته‌های خود برسند درصدد تخریب چهره‌های محبوب کاراته و همین‌طور کادر جدید فدراسیون کاراته ایران و بالأخص شخص ریاست فدراسیون برآمده‌اند که نیت آنها از چنین اقداماتی بر اهالی کاراته پوشیده نیست.

وی افزود: برخلاف آنچه برخی از این افراد در مصاحبه‌های مختلف عنوان می‌کنند و خود را دوستداران کاراته می‌نامند، باید گفت این افراد دشمنان کاراته هستند، چراکه زحمات قهرمان‌ها و ورزشکاران ملی و مدال‌های رنگین آنها در مسابقات اخیر را با طرح برخی مسائل زیر سؤال برده‌اند.

رئیس هیات کاراته استان مرکزی خاطرنشان کرد: متأسفانه در برهه فعلی به‌جای آن‌که همه اهالی کاراته و دوستداران ورزش به خود ببالیم که چه در ایران و چه در خارج از کشور کاراته ایران را امپراطور قاره آسیا می‌دانند، افرادی با غرض‌ورزی عکس‌ها و مطالبی را در فضای مجازی علیه فدراسیون کاراته منتشر می‌کنند تا حلاوت این موفقیت‌ها به تلخی بدل شود.

زند افزود: امیدواریم این افراد به راه راست هدایت‌شده و به سمتی حرکت کنند که یاری گر کاراته کشور باشند، کاراته اینک خود را در مسیر المپیک ۲۰۲۰ می‌بیند و برای موفقیت در این پیکارها نیازمند همدلی تمامی اهالی این رشته ورزشی است و اقدامات این‌چنینی می‌تواند نشان دهد این افراد دل در گروی ورزش کشور ندارند.

وی اضافه کرد: امروز که فرجی به‌عنوان ریاست فدراسیون مشغول به فعالیت‌اند می‌بایست به تصمیم مجمع احترام گذاشت و به‌جای تخریب فدراسیون باید یار و یاور آن بود تا انشالله موفقیت حاصل شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا