آشوری: انتشار عکسی ناجوانمردانه از تیم ملی حلاوت موفقیت‌ها را کمرنگ کرد/ تنها کشوری بودیم که هتل گرفتیم

دبیر فدراسیون کاراته گفت: درحالی که باید از موفقیت‌های کاراته مسرور باشیم و جشن شادی برپا کنیم اما متأسفانه انتشار عکسی ناجوانمردانه حلاوت این شیرینی را کمرنگ کرده است.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در حالی که کاراته ایران در هفته‌های اخیر با درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های جهانی کاراته موجب شور و شعف در جامعه ورزش ایران شده است اما امروز (یکشنبه) انتشار عکس زیر باعث سوءتفاهماتی شده است.

با توجه به عکس‌های منتشرشده از ملی‌پوشان کاراته در هتل محل اقامت‌شان و اعلام رضایت آنها از نحوه حضور در بازی‌های جهانی به نظر می‌رسد کسانی که این عکس را منتشر کردند به‌دنبال تسویه حساب شخصی با فدراسیون و مسئولان این رشته هستند و به هیچ وجه اهداف خیرخواهانه‌ای ندارند. در حالی که این روزها کاراته ایران به‌خلاف گذشته روزهای آرامی سپری می‌کند و این آرامش نیز به تیم ملی جهت اقتدار در کاراته آسیا و جهان منتقل شده است اما هنوز هستند کسانی که با اقدامات غیراخلاقی به‌دنبال ایجاد حاشیه برای این رشته هستند، کسانی که موفقیت‌های کاراته ایران باعث به خطر افتادن جایگاه آنها شده است و تنها راه زیر سؤال بردن موفقیت‌های فدراسیون کاراته را نیز ایجاد حاشیه‌های کودکانه برای این رشته می‌دانند.

محسن آشوری، دبیر فدراسیون کاراته و مدیر تیم‌های ملی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در این خصوص اظهار داشت: همان‌طور که می‌دانید زحمات مربیان و ورزشکاران ما در مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان منجر به قهرمانی در چهار رده سنی شد و ملی‌پوشان ما با ۵ سهمیه در بازی‌های جهانی کاراته صاحب یک طلا و چهار نقره شدند. در حالی که ما امروز باید از این موفقیت‌ها مسرور باشیم و جشن شادی برپا کنیم اما متأسفانه انتشار عکسی ناجوانمردانه حلاوت این شیرینی را کمرنگ کرده است.

وی افزود: ما برای سفر به محل برگزاری مسابقات کاراته جهانی به کیف اوکراین پرواز کردیم و از آنجا به ورشوی لهستان رفتیم. با توجه به اینکه برای رفتن به وروسلاو محل برگزاری مسابقات باید ۴۰ دقیقه منتظر قطار می‌ماندیم، ملی‌پوشان کنار ایستگاه قطار استراحتی کوتاه کردند. زمانی که ما نیز وارد دهکده بازی‌ها شدیم با توجه به نامناسب بودن خوابگاه تیم‌ها اجازه استقرار تیم را ندادیم و سریعاً یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های شهر را برای ملی‌پوشان انتخاب کردیم تا شأن و منزلت کاراته ایران پایین نیاید.

دبیر فدراسیون کاراته تأکید کرد: من همیشه سعی کردم در تدارک تیم‌های ملی بهترین پوشاک، اردو، محل اقامت و خوراک را برای بازیکنان تیم ملی تهیه کنم تا احترام آنها را حفظ کنم. ما حتی برای یک وعده غذایی مجدداً به دهکده بازی‌ها برگشتیم اما باز هم با توجه به کیفیت پایین غذاها به داخل شهر برگشتیم و از بهترین رستوران‌ها برای بازیکن غذا تهیه کردیم. با توجه به رایگان بودن اقامت تیم‌ها در دهکده مسابقات ما تنها کشوری بودیم که به‌خاطر شأن ملی‌پوشان ایران خارج از دهکده و در هتلی بی‌نظیر اقامت کردیم.

آشوری در پایان خاطرنشان کرد: اقامت در بیرون از دهکده مسابقات هزینه‌ای سربار برای ما بود اما سیاست فدراسیون کاراته در این است که شأن و منزلت ملی‌پوشان و افتخارآفرینان ایران حفظ شود و بهترین هتل را برای اقامت ملی‌پوشان انتخاب کرد. این عکس مصداق بی‌اخلاقی بود و بی‌انصافی نسبت به نحوه اعزام و اسکان تیم ملی بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا