آسیابری: انتشار عکس شوخی بود و شیطنت

نایب قهرمان کاراته بازیهای جهانی گفت: ایستگاه راه آهن لهستان امکانات نداشت، اما ما خوابیدیم و انتشار عکس آن بیشتر شبیه یک شوخی بود.

به گزارش کاراته نیوز علی اصغر آسیابری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، درباره انتشار عکسی از استراحت ملی پوشان کاراته در ایستگاه قطار ورشو گفت: عکس هایی که در صفحات اجتماعی از ملی پوشان کاراته در لهستان منتشر شد، بیشتر شبیه یک شوخی بود. ما خسته بودیم و در ایستگاه راه آهن خوابیدیم. در آنجا هیچ امکاناتی نبود و چاره‌ای نداشتیم که در آن وضعیت استراحت کنیم. حالا یک نفر شیطنت کرده و عکس را منتشر کرده است. باید بگویم همه ملی پوشان از امکاناتی که فدراسیون در این سفر برایمان فراهم کرد، کاملا راضی بودند.
وی افزود: حتی کمپی که در لهستان محل برگزاری بازیهای جهانی، در نظر گرفته بودند وضعیت خوبی نداشت و دبیر فدراسیون کاراته با دیدن وضعیت نامناسب کمپ که بیشتر شبیه خوابگاه بود، با هزینه فدراسیون برای تیم، هتل پنج ستاره فراهم کرد. حتی برای غذا هم از رستوران کمپ استفاده نکردیم، چون غذای آنجا مناسب نبود.
نایب قهرمان کاراته بازی‌های جهانی در خصوص مسابقات کاراته بازیهای جهانی گفت: مسابقات کاراته در ۲ گروه چهار نفره برگزار شد. نخستین حریفم از کشور فیجی قهرمان قاره آمریکا بود که این کاراته‌کا را هشت بر صفر بردم، سپس نماینده برزیل را ۲ بر صفر شکست دادم و این کاراته‌کا مدال برنز مسابقات را بدست آورد. در سومین مبارزه نماینده مصر که در مسابقات جهانی اتریش دوم شده بود را ۲ بر صفر مغلوب کردم و از گروه خودم به عنوان نفر اول صعود کردم.
وی ادامه داد: در مرحله بعد باید با نماینده آمریکا که رنک یک جهان بود بازی می‌کردم. قبل از مبارزه استرس زیادی داشتم، اما توانستم در یک دقیقه و ۳۰ ثانیه، ۹ بر صفر او را شکست دهم. در این مبارزه از ۶ حمله، پنج امتیاز صددرصد گرفتم. در فینال با آمادگی که داشتم، می‌توانستم به راحتی برنده باشم. در این مسابقه ۲ بر یک از حریفم پیش بودم، اما به جای حفظ بازی، در ۱۵ ثانیه پایانی غفلت کردم و در نهایت چهار بر ۲ باختم.
آسیابری گفت: شکست در بازی فینال روی اشتباه خودم بود. من قبل از بازیهای جهانی تن‌ها در سه مسابقه مهم بین المللی شرکت داشتم. رقابت‌های جهانی اتریش، بازی‌های کشورهای اسلامی و رقابت‌های قهرمانی آسیایی که در بخش تیمی حضور داشتم و خوشبختانه از این چهار رویداد با سه مدال به کشور برگشتم. از همه کسانی که به من کمک کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم در ادامه راه از تجربیاتشان استفاده کنم.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا