روحانی: تکلیف ۲ وزن نوجوانان در اردوی زنجان مشخص می شود

سرمربی تیم ملی نوجوانان کاراته گفت: در جریان برگزاری رقابتهای انتخابی روز پنجشنبه چهارم خرداد حضور سه نفر در ترکیب تیم ملی نوجوانان قطعی شده و تکلیف ۲ وزن دیگر در اردوی زنجان مشخص خواهد شد.
به گزارش “کاراته نیوز” حسن روحانی در گفتگو با سایت فدارسیون کاراته گفت: مرحله جدید اردوی تیم ملی از روز دوشنبه ۸ خرداد ماه در زنجان آغاز می شود و تا ۱۴ خرداد ادامه خواهد داشت و قرار است در این مرحله در اوزان ۶۳-و ۷۰+کیلوگرم یک رقابت انتخابی برگزار شود.

وی افزود: در ۳ مرحله قبلی اردو به اصلاح تکنیک، تمرینات پایه ای و بدنسازی پرداختیم و از این مرحله به بعد وارد فاز تاکتیکی و مسابقه ای می شویم تا در مدت باقی مانده به مسابقات آسیایی بچه ها به شرایط آرمانی برسند.

روحانی در مورد جابجایی برخی نفرات و حضور در یک وزن بالاترگفت: قبلا در اردوها تذکر داده بودیم، که با صلاحدید کادر فنی حتما جابجایی در برخی اوزان خواهیم داشت. به همین دلیل علی محمدی را از ۵۲- به ۵۷- ، حسین خدری را یک وزن بالاتر و به وزن ۶۳-کیلوگرم و بصیری را به ۷۰+کیلوگرم آوردیم.

وی گفت: علی محمدی که نفر فیکس وزن ۵۷-کیلوگرم شده است، آسیب دیدگی دارد که اگر در زمان ۱۰ روزه بهبود نیابد در این وزن تغییرات خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی کاراته نوجوانان گفت: برغم فرصت کمی که تا مسابقات آسیایی در اختیار داریم اما سعی مان این است که از اعتبار کاراته کشورمان در این رویداد قاره ای دفاع کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا