هروی: تنها تمرینات اختصاصی در نظر گرفته ایم

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: به علت کمبود زمان اردوی عمومی را از دست دادیم اما تمرینات ویژه ای برای کاراته کاها برنامه ریزی کرده ایم.

به گزارش “کاراته نیوز” سیدشهرام هروی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما درباره آغاز مرحله دوم اردوی تیم ملی کاراته گفت: این مرحله از اردوهای تیم ملی برای آماده سازی کاراته‌کاها به منظور حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی و رقابت های قهرمانی آسیا از دوم اردیبهشت در مجموعه ورزشی آزادی تهران برپا شده است و تا نهم اردیبهشت ادامه دارد.
وی افزود: شرایط خوبی داریم و امیدواریم تا فرصت کم باقی مانده تا بازی‌های کشورهای اسلامی آماده شویم. چون اردوهای عمومی را از دست داده ایم در این مرحله از اردوها تمرینات اختصاصی را داریم و در مرحله بعدی تمرینات ویژه ای برای ملی پوشان در نظر گرفته ایم تا به نتایج خوبی برسیم.
سرمربی تیم ملی کاراته با اشاره به اینکه کاراته در دنیا فراگیر شده است، گفت: با اینکه مسابقات کاراته بازی‌های کشورهای اسلامی پایین تر از سطح رقابت های جهانی است اما فراتر از مسابقات قاره آسیا برگزار می شود و به جز فرانسه و ژاپن رقیبان اصلی ما در این بازی‌ها حضور دارند.
وی ادامه داد: به جز جمهوری آذربایجان مدعی در بازی های کشورهای اسلامی، مصر، ترکیه، الجزایر، مراکش و برخی دیگر از کشورهای آسیایی حریفان اصلی ما در این بازی ها هستند.
هروی با بیان اینکه بازی های کشورهای اسلامی حائز اهمیت زیادی است، گفت: این بازی ها شرایط خاصی برای ما دارد و در سطح فنی بالایی برگزار می شود. قبل از برپایی اردوهای تیم ملی ملی پوشان در لیگ جهانی امارات شرکت کردند که بازخورد خوبی برای ما داشت. با توجه به این مسابقات و فرصت یک ماهه تا رقابت های باکو، برای کاراته کاها برنامه ریزی کرده ایم.
وی افزود: مرحله اول اردوها در قزوین برگزار شد و حالا در آزادی تمرین می کنیم. مرحله پایانی اردوی تیم ملی هم از ۱۳ تا ۱۹ اردیبهشت برگزار می شود و تیم ملی ۲۰ اردیبهشت عازم باکو می شود.
سرمربی تیم ملی کاراته با اشاره به اینکه توقع از کاراته ایران زیاد است، گفت: چون در مسابقات جهانی اتریش عنوان قهرمانی تیمی را بدست آوردیم، دوست داشتم کاراته کاها در لیگ جهانی امارات بهترین عملکرد را داشته باشند. با اینکه اردویی قبل از اعزام به این مسابقات نداشتیم اما ملی پوشان در کوران مسابقات بودند چون از اردیبهشت سال قبل در اردوی تیم ملی، رقابت های جهانی و سوپرلیگ حضور داشتند. کاراته کاها حرفه ای هستند و باید طوری خود را آماده کنند که در زمان اعزام برون مرزی بهترین عملکرد را داشته باشند.
وی افزود: همه کاراته کاها در اردوهای تیم ملی حفظ می شوند و ریزش نداریم. بعد از شرکت در بازی های کشورهای اسلامی برای رقابت های قهرمانی آسیا در قزاقستان تصمیم گیری می کنیم و ترکیب تیم ملی با نظر کادر فنی معرفی می شود.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا