عباسعلی: برای مسابقات آسیایی کاراته آماده‌ می‌شوم

ملی‌پوش سابق کاراته بانوان گفت: با توجه به مصدومیت و انصراف از بازی‌های کشورهای اسلامی، برای رقابت‌های آسیایی آماده می‌شوم.

به گزارش “کاراته نیوز” حمیده عباسعلی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در خصوص غیبت در رقابت های کاراته بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: به علت مصدومیتی که داشتم از حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی انصراف دادم چون برای مسابقات آماده نمی شدم، اما اکنون شرایط خوبی دارم.
وی افزود: حدود سه ماه قبل در لیگ جهانی فرانسه در همان مسابقه اول کتفم مصدوم شد اما با همان آسیب دیدگی مسابقات را ادامه دادم و متاسفانه در نیمه نهایی شکست خوردم. پس از آن هم با توجه به اینکه وضعیت حادی که پیدا کردم، یک ماه اجازه تمرین نداشتم. کار درمانم را شروع کردم و هر روز فیزیوتراپی می کنم و تمرینات اختصاصی خودم را دارم.
عباسعلی در خصوص بازگشت به مسابقات کاراته گفت: رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا تیر ماه در قزاقستان برگزار می شود و برای آن مسابقات انتخابی خواهیم داشت که خود را برای حضور در این پیکارها آماده می شوم.
این کومیته‌کای برتر بانوان ایران در خصوص آنکه چه زمانی تمرینات اصلی خود را برای حضور در مسابقات رسمی آغاز می کند، افزود: از هفته آینده به طور جدی تمرین می کنم اما فکر نمی کنم در اردوهای تیم ملی حاضر شوم چون شرایط تمرین ملی پوشان با توجه به نزدیک بودن به زمان اعزام به بازی‌های کشورهای اسلامی متفاوت است.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا