کشکولی: رقابت های سوپرلیگ بسیار جذاب بود

مصطفی ایلان کشکولی بازیکن تیم پاس قوامین برای دومین سال پیاپی توانست با این تیم بر روی سکوی قهرمانی رقابت های سوپرلیگ کاراته کشور بایستد.

به گزارش “کاراته نیوز” مصطفی کشکولی بازیکن تیم پاس قوامین درباره شرایط سوپرلیگ کاراته به خبرنگار ما گفت: تیم های قوی و قدرتمندی با مهره های بسیار خوب در این دوره از رقابت های سوپر لیگ کشور حضور داشتند که باعث شد رقابت های بسیار حساس و جذابی را تا آخرین روز شاهد باشیم.

وی افزود: در رقابت های امسال تمام تیم ها با تمام توان تلاش می کردند تا با گذشتن از سد حریفان خود به جمع چهار تیم پایانی برسند و  بر روی سکوی قهرمانی قرار بگیرند. در این دوره از مسابقات سوپرلیگ تیم های بسیار قوی و خوبی در گروه ما قرار داشتند که تیم پاس توانست در پایان با همدلی و اتحاد اعضای تیم و بازی های خوبی که بازیکنان از خودشان ارائه دادند به مرحله پایانی صعود کنیم.

بازیکن تیم پاس قوامین در رابطه با نحوه برگزاری رقابت های سوپرلیگ کاراته، گفت: نحوه برگزاری لیگ امسال بسیار عالی و خوب بود و برنامه ریزی سازمان لیگ در تمامی زمینه ها جای تحسین داشت به خصوص در هفته پایانی و مراسم اهدای مدال که با شکوه برگزار شد.

کشکولی با اشاره به سطح داوری های امسال گفت: قضاوت داوران در سوپر لیگ امسال به نسبت قبل خیلی بهتر به نظر می رسید. با توجه به استفاده از تکنولوژی ویدیو چک، داوران با دقت بهتری قضاوت می کردند.

کاراته کا استان فارس عملکرد خود در انتخابی مرحله اول تیم ملی را خوب دانست و گفت: در انتخابی ها با قهرمانان و ملی پوشان حاضر در وزن خود به رقابت پرداختم که با نتیجه های بسیار نزدیک بازی را واگذار کردم. البته در آن روز در بازی اول از ناحیه انگشتان دست آسیب جدی دیدم که نظر پزشک مسابقات این بود که ادامه ندهم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد ازد زحمات سرپرست هیات کاراته استان فارس آقای جواد شلتوکار بخاطر همکاری صمیمانه ای که با بنده در جهت اعزام به انتخابی ها داشتند تشکر ویژه ای کنم. همچنین از مربیانی که در طول این سال ها برای من زحمت کشیدند از جمله ظهرابی، محمدی و جوانمردی تشکر می کنم. امیدوارم با تلاش بیشتر نماینده خوبی برای کاراته کشور و استانم در رقابت های داخلی و خارجی در سال آینده باشم.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا