فدایی: داوری رقابت های فینال جای تامل دارد

‌تیم مناطق‌نفت‌خیزجنوب در هفته پایانی و در فینال سوپرلیگ کاراته باشگاه‌های کشور، برابر تیم دانشگاه آزاد اسلامی مغلوب شد و به مقام دومی رسید.

به گزارش “کاراته نیوز”؛ ‌هفته پایانب دهمین دوره این رقابت‌ها ۱۹ اسفندماه در مجتمع ورزشی غدیر تهران برگزار شد و تیم مناطق نفت خیزجنوب با شکست برابر تیم دانشگاه آزاد اسلامی در جایگاه دوم قرار گرفت.

آرام فدایی، سرمربی تیم کاراته مناطق‌نفت‌خیز جنوب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بخاطر پخش شدن ملی پوشان در چهار تیم نهایی، مسابقات بسیار خوبی را شاهد بودیم و سطح کیفی مسابقات بسیار بالا بود.

وی افزود: بازیکنان ما تمام تلاش خود را کردند که در بازی فینال برنده باشند اما تیم نفت علیرغم شایستگی که داشت به مقام دوم بسنده کرد.

عضو شورای داوران فدراسیون کاراته با اظهار تعجب از رای داوران در رقابت فینال کاتا تیمی گفت: به نظرم رای مسابقات فینال در بخش کاتا به خصوص کاتا تیمی جای تأمل و فکر دارد، چرا که تیم کاتای ما هفته ی گذشته توانسته بود تیم کاتا دانشگاه آزاد را شکست دهد.

مدیر فنی تیم نفت با ابراز رضایت از نحوه برگزاری مسابقات این دوره، گفت: برگزاری مسابقات لیگ نهایت رقابت در یک رشته ورزشی است. این دوره از مسابقات به خوبی برگزار شد اما جا دارد برنامه ریزی بهتری صورت بگیرد تا تیم هایی همچون مناطق نفت خیز از بایت زمان برگزاری لیگ دچار مشکل نشود. مطمئناً اگر این نواقص برطرف شود سال آینده مسابقات بسیار خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به قضاوت داوران در سوپرلیگ امسال، گفت: خوشبختانه با حضور آقای سلیمی شرایط بهتر شده است اما برای رفع مشکلات باید زمان بیشتری به ایشان داد.

فدایی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با توجه به فشردگی مسابقات لیگ و زمان محدودی که تا مسابقات کشورهای اسلامی داریم، مسئولین فدراسیون و کادرفنی چاره اندیشی کنند تا با برنامه ای مناسب برای این مسابقات آماده شویم.

 

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا