صافی: سطح رقابت های سوپرلیگ بسیار بالا بود

به گزارش “کاراته نیوز” در حاشیه فینال رقابت های سوپرلیگ امسال تیم های کاتا دانشگاه آزاد و مناطق نفت خیز که از تیم کاتا شهرداری اراک بهره می جست، با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت این تیم دانشگاه آزاد بود که این دوئل سخت را به نفع خود به پایان برد. در همین راستا به سراغ مربی کاتا تیم دانشگاه آزاد رفتیم.

رضا صافی مربی تیم کاتا دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: خداروشکر که بازیکنان ما توانستند نتیجه ی دور گروهی را در فینال جبران کنند. کاتا تیمی ما در دور گروهی با نتیجه ۳ بر ۲ برابر کاتا تیمی مناطق نفت خیز که از بازیکنان تیم شهرداری اراک در ترکیب خود سود می برد، شکست خورد .

وی در ادامه افزود: اما در فینال بازیکنان ما توانستند با تمرکز بالا و اجرای یک کاتا بی نقص این نتیجه را عوض کنند که در نهایت امتیاز کسب شده از برد کاتا انفرادی و تیمی آنها قدم بزرگی برای کسب قهرمانی بود و به نوعی تاثیری مستقیم بر نتیجه ی پایانی داشت.

مربی تیم دانشگاه آزاد با اشاره به حضور بازیکنان ملی پوش کاتا و کومیته در چهار تیم نهایی، عنوان کرد: حضور اردونشینان در چهار تیم نهایی سبب شد تا رقابت ها در سطح بسیار بالایی برگزار شود به طوری که قهرمانی تیم ما تا آخرین لحظه هم مشخص نبود.

صافی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم سال آینده تیم ها با همراهی اسپانسرهای قوی در سوپرلیگ حاضر شوند تا رقابت های جذاب تر و با کیفیت تری را شاهد باشیم تا در نهایت تیم ملی قدرتمندتری را در عرصه های آسیایی و جهانی روانه میدان کنیم.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا