قائمیان: فقط در کاراته سرمایه گذاری کرده‌ایم

مدیر عامل شرکت توسعه و نوآوری شهر گفت: به غیر از کاراته در هیچ رشته دیگری تیم داری نکرده و نخواهیم کرد.

به گزارش “کاراته نیوز” و به نقل از خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم کاراته توسعه و نوآوری شهر امسال برای نخستین بار در سوپرلیگ کاراته حضور یافته و تا این هفته از رقابت ها، بدون شکست در صدر جدول گروه ۲ قرار دارد.

مسیح قائمیان مدیر عامل شرکت توسعه و نوآوری شهر در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: امسال برای نخستین بار در رقابت‌های سوپرلیگ کاراته تیم داری کردیم و تا به اینجای کار عملکرد خیلی خوبی را از اعضای تیم و کادر فنی شاهد بودیم.

وی افزود: هدف ما ابتدا قهرمانی در سوپر لیگ کاراته و سپس درخشش در میادین بین المللی است و قطعا رسیدن به این جایگاه دور از دسترس نخواهد بود.

وی در خصوص تیم داری در رشته‌های ورزشی اظهار داشت: به دنبال نفع مالی در این زمینه نیستم و تنها در رشته کاراته تیم داری کرده و به رشته دیگری فکر نمی‌کنم .

قائمیان ادامه داد: اعتقاد دارم باید در رشته‌ای ورود کرد که حمایت چندانی از آن نشده است. از همین رو کاراته را انتخاب کردیم. ضمن اینکه از کرده خود پشیمان نشدم و با جوانان با استعداد و سالمی آشنا شدم. معتقدم جامعه باید از نظر روانی دارای سلامت کامل باشد و این امر با ورزش میسر می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: به عقیده من ورزشکاران رشته‌های انفرادی باید بیشتر مورد حمایت قرار گیرند چرا که تیم داری در چنین رشته‌هایی باعث دلگرمی جوانان و توسعه ورزش قهرمانی خواهد شد.

گفتنی است هفته پایانی سوپرلیگ کاراته پنجشنبه ۱۹ اسفتد در تهران برگزار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا