نتایج کاراته کاران گیلانی در مسابقات بزرگسالان کشور راضی کننده بود

رئیس هیات کاراته گیلان گفت: نتایج کاراته کاران استان در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی قابل قبول بود.
به گزارش “کاراته نیوز” اسفندیار زیال روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره از رقابت ها که در رشت جریان داشت ، کاراته کاران گیلانی موفق به کسب چهار مدال مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور شدند.
وی اظهار کرد: بر این اساس و در پایان این رقابت ها، کاراته کاران گیلانی موفق شدند یک مدال نقره و سه مدال برنز رقابت های قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی را به خود اختصاص دهند.
وی ادامه داد: در وزن ۵۵- کیلوگرم ، محمد قاسمی مدال نقره و وحید حسنی پور مدال برنز کسب کردند ، در وزن ۷۵- کیلوگرم نیما شافعی موفق به کسب مدال برنز شد و در وزن ۸۴+ کیلوگرم نیز ، محمد قاهری دیگر کاراته کار گیلانی مدال برنز مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور را تصاحب کرد.
رئیس هیات کاراته استان گیلان بیان کرد: این در حالی است که در رقابت های سال گذشته ، تیم کاراته گیلان در جریان مسابقات قهرمانی بزگسالان کشور نتوانسته بود مدالی کسب کند اما در این دور ه چهار مدال کسب کرد و هدف ما این است که با تلاش و کوشش بیشتر ، بتوانیم در رقابت های سال آینده ، مدال های بیشتر و خوشرنگ تری را تصاحب کنیم.
زیال خاطرنشان کرد: البته در بخش بانوان بسیار موفق تر عمل کردیم و از سه بانوی کاراته کار گیلانی حاضر در مسابقات قهرمانی کشور دو کاراته کار موفق به کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی شدند.
وی اضافه کرد: مهتاب اسماعیلی و آویشن باقری دو کاراته کار شایسته گیلانی در مسابقات قهرمانی بانوان بزرگسال کشور موفق به کسب مدال طلا شدند و سارا بهمن یار دیگر کاراته کار گیلانی نیز به دلیل تغییر وزن خود، نتوانست مدال کسب کند.
در رقابت های کاراته قهرمای بزرگسالان و انتخابی تیم ملی مردان کشور، بیش از ۶۵۰ کاراته کار از چهارشنبه هفته گذشته به مدت سه روز در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت با هم به رقابت پرداختند.
در استان گیلان بیش از هفت هزار ورزشکار در رشته ورزشی کاراته ، در دو بحش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا