طباطبایی قول داد، اما هنوز خبری نشده است

دارنده نشان نقره مسابقات جهانی آلمان گفت: طباطبایی سرپرست فدراسیون کاراته قول داده بود که به مدال آوران مسابقات جهانی پاداش‌ پرداخت خواهد کرد و تا این لحظه هنوز خبری از پاداش‌ها نشده است.
به گزارش :کاراته نیوز” سعید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد عدم پرداخت پاداش مدال آوران مسابقات جهانی اتریش از سوی مسئولان فدراسیون کاراته، اظهار داشت: طباطبایی سرپرست فدراسیون کاراته قول داده بود که به مدال آوران مسابقات جهانی پاداش‌ پرداخت خواهد کرد و تا این لحظه هنوز خبری از پاداش‌ها نشده است اما ما همچنان امیدوار هستیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم در ایران احتمال می‌دادم که پرداخت پاداش‌ ها با تاخیر روبرو شود اما با توجه به شناختی که از طباطبایی سرپرست فدراسیون کاراته دارم او قطعا تمام تلاش خودش را خواهد کرد و پاداش ها را قبل از برگزاری مجمع پرداخت خواهد کرد. البته مدت زمان کوتاهی به انتخابات فدراسیون باقی مانده است و امیدوارم تا قبل از انتخاب رئیس جدید فدراسیون پاداش‌ها پرداخت شود.

دارنده نشان نقره مسابقات جهانی، فرانسه گفت: ما برای به اهتزاز درآوردن پرچم کشورمان از تمام زندگی خود می‌گذریم و خیلی هم خوشحال هستیم. مبارزات ما در میادین بین المللی جنبه ی مالی ندارد، اما این یک واقعیت است که ما برای ادامه ی ورزش قهرمانی و کسب افتخارات بعدی به این پاداش ها و تشویق ها نیاز داریم. پرداخت پاداش از سوی مسئولان فدراسیون در واقع یک انگیزه‌ است برای تکرار موفقیت‌ در میادین بعدی و انشاالله طباطبایی با پرداخت پاداش انگیزه ملی پوشان را برای رویداد بعدی دوچندان کند. واقعیت این است که ورزش های رزمی کلا در بدنه ی سیستم ورزشی کشور مظلوم واقع شده اند و ما مظلوم تر هستیم.

دارنده نشان طلای مسابقات جهانی آلمان در ادامه، عنوان کرد: قرار داد‌های مالی سوپر لیگ هم چندان چشمگیر نیست و در واقع پشتوانه مالی خوبی برای ملی پوشان محسوب نمی‌شود. لذا نگاه سیستمی به ورزش های رزمی به خصوص کاراته که می‌تواند در المپیک و بازی‌های آسیایی مدال آور باشد باید شدیدا مورد حمایت باشد. کاراته در چند سال گذشته با فرار و نشیب‌های مدیریتی فراوانی رو به رو بوده و این نوع اتفاقات که در کاراته حاکم بوده واقعا ورزشکاران این رشته را دلسرد کرده است.

وی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: امسال با تیم دانشگاه آزاد پس از دو سال دوری در سوپر لیگ حضور پیدا کرده‌ام و امیدوارم با کادرفنی خوبی که داریم در کنار بازیکنان با تجربه ای که این تیم دارد بتوانیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم. تیم تحصیلکرده دانشگاه آزاد واقعا شخصیت قهرمانی را دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا