تغییر در برنامه وزن کشی؛ تمرین سبک دانشجویان کاراته در مونته نگرو

rozita

تیم منتخب کاراته دانشجویان ایران که برای حضور در نهمین دوره مسابقات کاراته دانشجویان جهان صبح روز سه شنبه ( ۲۷ خرداد) تهران را از طریق استانبول به مقصد مونته نگرو ترک کرده بود، عصر دیروز به محل برگزاری مسابقات رسید و در هتل کاستلو اقامت کرد.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته شهرام هروی مربی تیم اعزامی دانشجویان به مسابقات جهانی اظهار داشت: تا عصر روز سه شنبه کاراته کاهای ۴۷ کشور خود را به مونته نگرو رساندند و پیش بینی می شود شمار تیم های شرکت کننده از مرز ۵۰ تیم عبور کند.

وی با اشاره به اینکه امروز تمرین سبک در دستور کار کاراته کاهای کشورمان قرار خواهد گرفت، گفت: مسابقات طبق برنامه از پیش تعیین شده برگزار خواهد شد، اما وزن کشی یک روز زودتر انجام شد.

هروی در ادامه گفت: هر چند نفرات اعزامی با آمادگی نسبی به این رقابتها آمده اند، اما همه آنها مصمم هستند با ارائه مبارزات درخور توجه و کسب بهترین نتیجه نمایندگان شایسته ای برای کاراته کشورمان باشند.

گفتنی است نهمین دوره مسابقات کاراته دانشجویان جهان از فردا با برگزاری مبارزات کاتای انفرادی مردان و زنان و رقابتهای اوزان ۸۴+ کیلوگرم مردان و ۶۸+ کیلوگرم بانوان در بخش کومیته آغاز خواهد شد که طی آن مهسا افسانه و فرید حقیقی در کاتا و سجاد گنج زاده و حمیده عباسعلی در کومیته به میدان خواهند رفت.

در ادامه این رقابتها،روز جمعه(۳۰ خرداد ماه) مبارزات اوزان ۷۵- و ۸۴- کیلوگرم مردان و ۶۱- و ۶۸- کیلوگرم بانوان برگزار خواهد شد. ابراهیم حسن بیگی و ذبیح اله پورشیب در بخش مردان و رزیتا علیپور و الهه رضازاده در بخش بانوان نمایندگان کشورمان خواهند بود.

همچنین شنبه ۳۱ خرداد ماه مسابقات با برگزاری مبارزات ۶۰- و ۶۷- کیلوگرم آقایان و ۵۰- و ۵۵- کیلوگرم بانوان ادامه پیدا می کند که امیر مهدی زاده، سعید احمدی، سحر کرجی و فاطمه چالاکی به روی تاتامی خواهند رفت.

در آخرین روز مسابقات، یکشنبه یک تیرماه، شرکت کننذگان در بخش کاتا ( تیم مردان متشکل از یوسف زرین نعل، بهروز حسینی نسب و اسماعیل نخعی و تیم زنان متشکل از مهسا افسانه، نجمه قاضی زتده و الناز تقی پور) و کومیته تیمی مردان و زنان با هم رقابت می کنند.

گفتنی است در آخرین دوره این رقابتها که در براتیسلاوا اسلواکی برگزار شد، ۳۲۹ کاراته کا ( ۱۹۱ کاراته کای مرد و ۱۳۸ کاراته کای زن) از ۴۳ کشور حضور داشتند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا