انتخاب رییس هیات کاراته چهارمحال و بختیاری

مجمع انتخاباتی هیات کاراته چهارمحال و بختیاری برگزار شد و اعضای مجمع با حداکثر آرای موافق، بار دیگر زهرا مردانی را به عنوان رییس این هیات انتخاب کردند

به گزارش کاراته نیوز، ۲۱ عضو مجمع انتخاباتی هیات کاراته چهارمحال و بختیاری در نشست خود در سالن المپیک اداره کل ورزش و جوانان استان با به صندوق انداختن ۲۰ رای موافق، زهرا مردانی را در جایگاه ریاست این هیات ابقا کردند.

 

در این دوره از مجمع انتخاباتی که با حضور یک نامزد برگزار شد، یک رای ماخوذه نیز باطل اعلام شد تا مردانی بدون هیچ مخالفتی از سوی اعضای مجمع، کار خود را در راس امور هیات کاراته، برای چهار سال دیگر ادامه دهد.

 

همچنین اعضای مجمع به پیشنهاد رییس هیات برای حضور بازعلی روغنی، نسیم معتمدی و حمید عابدی ترتیب در جایگاه نایب‌رییس، خزانه‌دار و کارشناس خبره رای موافق دادند و شهرام امیدوار و کیامرث نصیری را نیز به عنوان عضو هیات رئیسه هیات کاراته منصوب کردند.

 

در این دوره از انتخابات رییس هیات کاراته چهارمحال و بختیاری، نماینده‌ای از فدراسیون مربوطه حضور نداشت و ریاست مجمع با حکم سید حسن طباطبایی رییس فدراسیون به حمید کریمی مدیرکل ورزش و جوانان تفیض شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا