هروی: برنامه‌های تیم ملی تغییر نمی‌کند/ انتظار تعویق مسابقات را داشتیم

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: انتظار تعویق رقابت‌های کاراته قهرمانی را داشتیم و به همین دلیل برنامه‌های آماده سازی دستخوش تغییر نخواهد شد.

 

به گزارش کاراته نیوز سید شهرام هروی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تعویق رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا گفت: پیش از این چند بار مسابقات کاراته قهرمانی آسیا به تعویق افتاده بود. چون شایعات را این خصوص شنیده بودیم و احتمال تعویق دوباره تاریخ برگزاری را می‌دادیم، بر همین اساس برنامه‌هایی خود را طراحی کرده و طبق آن نیز پیش خواهیم رفت.

 

وی افزود: طبق برنامه ای که از پیش طراحی شده، با برگزاری مسابقات انتخابی دو کاراته کا در هر وزن انتخاب خواهند شد که با صلاحدید کادر فنی یک نفر به بازی‌های کشورهای اسلامی اعزام می شود و نفر دیگر به مسابقات قهرمانی آسیا. این هدف را دنبال خواهیم کرد و اردوهای آماده سازی طبق همین موضوع پیگیری می‌شود.

 

سرمربی تیم ملی ادامه داد: هر تغییر در برنامه‌های رسمی، می‌تواند مشکلاتی را برای تیم‌ها در مسیر آماده سازی ایجاد کند و خوشایند نیست. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم، ولی چون دو رویداد پیش رو داشتیم، می‌توان بعد از مسابقات انتخابی، تیم اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی را انتخاب کنیم و سپس برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده شویم.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا