باید از اعتبار کاراته ایران در هر مسابقه و رویدادی دفاع کنیم؛

بهرامی: هروی شرایط تیم را بهتر از همه می داند / حق تیم اصلی است که راهی مسابقات کاراته قهرمانی آسیا شود

عضو کمیته فنی با تاکید بر اینکه سرمربی تیم ملی به خوبی تشخیص می دهد کدام تیم اعزام شود، گفت: حق مسلم تیم اصلی اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا است.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، محمد بهرامی عضو کمیته فنی کاراته در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره اهمیت اعزام تیم اصلی به مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: در مصوبه نخست کمیته فنی تصمیم بر این بود نفرات اول به مسابقات قهرمانی جهان و نفرات دوم به قهرمانی آسیا اعزام شوند.

پیشکسوت کاراته ادامه داد: اما به دلیل شرایط کرونا سفر تیم‌ملی به رقابت‌های قهرمانی جهان لغو شد. بنابراین حق مسلم ملی‌پوشان اصلی است که در مسابقات قهرمانی آسیایی شرکت و از کاراته ایران دفاع کنند زیرا آنها در مسابقات انتخابی در اوزان خود نفر اول شده اند.

وی یادآور شد: لغو سفر تیم‌ملی به مسابقات قهرمانی جهان خواه‌ناخواه حق را به تیم اصلی می‌دهد تا در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کند. شهرام هروی به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی سالهاست با این بازیکنان کار می‌کند و شرایط تیم را به‌خوبی می‌داند و بهتر از هر کسی تشخیص می‌دهد کدام تیم اعزام شود.

عضو کمیته فنی تاکید کرد: باید از اعتبار کاراته ایران در هر مسابقه و رویدادی دفاع کنیم و تیم اصلی بهترین تیمی است که می‌تواند این کار را انجام دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا