معرفی نفرات شرکت کننده در مرحله دوم انتخابی تیم ملی آقایان

نفرات شرکت کننده در مرحله دوم انتخابی تیم ملی آقایان که ۳ و ۴ مهر ماه برگزار می شود معرفی شدند.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون کاراته، طبق اعلام کادر فنی تیم ملی کاراته آقایان، نفراتی که سوم و چهارم مهر در مرحله دوم انتخابی تیم ملی برای مسابقات آسیایی قزاقستان می توانند شرکت کنند اعلام شد.

اسامی نفرات شرکت کننده در انتخابی سوم و چهارم مهر که برای راهیابی به اردوی تیم ملی انجام می شود به شرح زیر است:

محمد طاها عبدالهی، محمد شایگان، علیرضا شیر صفت، علیرضا حیدری و سهراب یار احمدی نیز با تصمیم کادر فنی در این مسابقات شرکت می کنند. و با اعلام سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون و تایید کادر فنی، ناصر سلطانی، میلاد داداشی، محمد خادم رضایی، بهنام مهدوی و بهنام دهقان زاده که تست کرونا آن ها که روز مسابقه برای حضور در قهرمانی کشور مثبت شد می توانند در این انتخابی شرکت کنند. همچنین با اعلام کادرفنی، نفراتی که در انتخابی درون اردویی تیم ملی برای مسابقات جهانی انتخاب نشدند و نفرات دوم و سوم مشترک قهرمانی کشور نیز در این انتخابی باید شرکت کنند‌.

ذکر این نکته ضروری است مسابقات انتخابی تیم ملی در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم آقایان برای مسابقات قهرمانی آسیا نیز در همین دو روز برگزار می شود. هیات های کاراته استان ها نیز بر اساس سهمیه بندی اعلامی تا اول مهر ماه مهلت دارند اسامی شرکت کنندگان استان خود در این وزن اعلام کنند.

لازم به ذکر است در این انتخابی از هر وزن تنها یک نفر وارد اردو های تیم ملی می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا