صادقی:بلیط المپیک‌توکیو را در فرانسه رزرو می کنم

کاتاروی تیم بانوان ایران یکی از شانس‌های اصلی کسب سهمیه المپیک به شمار می‌رود و اگربتواند در رقابت‌های پاریس انتظار‌ها را برآورده کند، یکی از المپین‌های کاراته ایران در توکیو خواهد بود.

به گزارش کاراته نیوز فاطمه صادقی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص آخهرین شرایط خود در رنکینگ المپیکی اظهار داشت: به علت اینکه دیر وارد رده سنی بزرگسالان شدم از طریق رنکینگ نتوانستم سهمیه المپیک بگیرم و مسابقات پرتغال را در پیش دارم که می‌تواند در رنکینگ من تاثیر مثبتی داشته باشد.

وی افزود: تمام تلاش و تمرکز من روی رقابت‌های پاریس است که به امید خدا بتوانم بهترین عملکرد را از خود ارائه داده و سهمیه المپیک را کسب کنم تا کاتای ایران در المپیک توکیو بدون نماینده نباشد.

کاتاروی تیم ایران ادامه داد: در حال حاضررنک ۱۲ را در اختیار دارم و با حذف چند نماینده ژاپن از رنکینگ تا رده نهم صعود می‌کنم و به این ترتیب در مسابقات فرانسه شانس بالایی برای کسب سهمیه المپیک دارم.

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: تمام رقیبانم را میشناسم و آنقدر انگیزه دارم که بتوانم به هدف بزرگی که دارم، برسم. تمام تلاش من این است بلیت المپیک توکیو را در فرانسه رزرو کنم و برای جامه عمل پوشاندن به این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمیکنم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا