صداقت: ویلموتس ۴ برابر پاداش‌های معوقه آسیایی، پول به جیب زد

ملی پوش کاراته ایران گفت: ورزشکار چه گناهی کرده است که هنوز پاداش ناچیز خود را نگرفته، اما این پول در جیب ویلموتس رفته است.

به گزارش کاراته نیوز باربد صداقت بازیکن تیم ملی کاراته ایران در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پرداخت نشدن پاداش‌های بازی‌های آسیایی به قهرمانان عنوان کرد: حدود ۲ سال تلاش کردم و در سال ۲۰۱۹ موفق به کسب مدال شدم، اما هنوز در این یک سال و نیم خبری از پرداخت پاداش‌های بازی‌های آسیایی نیست. اما فردی مانند مارک ویلموتس ۲۰ روز در فوتبال ما حضور داشت و حالا با قراردادی هنگفت, ۱۶۵ میلیارد تومان پول می‌گیرد و در کشور خود به زندگی اش ادامه می‌دهد. ورزشکار چه گناهی کرده است که هنوز پاداش ناچیز میلیونی اش را نگرفته، اما این پول در جیب ویلموتس رفته است؟

او ادامه داد: جامعه ورزش نباید در قبال قرارداد ویلموتس سکوت کند. همه باید حق خود را در این زمینه بگیرند. درست نیست برای مدت زمانی کوتاه ویلموتس پول گزافی را با چمدان به بلژیک ببرد، اما ورزشکاری مانند من چند سالی را تنها منتظر این باشد که پاداش قهرمانی آسیایی اش به حسابش واریز شود. پول ویلموتس شاید ۴ برابر پاداش‌های آسیایی است و این واقعا انصاف نیست.

صداقت همچنین عنوان کرد: فوتبال با هزینه‌های گزافش حق ورزش‌های دیگر را پایمال می‌کند. پول‌های هنگفتی در این ورزش خرج می‌شود که تمامی ندارد. همچنان بدهی مربیان سرخابی‌ها مانند کالدرون، برانکو ایوانکوویچ و آندره آ استراماچونی باقی مانده است که به تناوب پرداخت می‌شود. به نظر می‌رسد مسئولان فعلا سرگرم پرداخت پول به فوتبال هستند و وقتی برای فکر کردن به رشته‌های منهای فوتبال ندارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا