مهدی زاده: مصمم به کسب سهمیه المپیک هستم/ کرونا فرصت خوبی برای ریکاوری بود

ملی پوش کاراته ایران گفت: هدفم کسب مدال در بازی‌های المپیک است و با وجود فاصله زمانی زیاد تا رقابت‌های انتخابی، تمرینات خود را به صورت منظم برای کسب سهمیه پیگیری می‌کنم.

به گزارش کاراته نیوز امیر مهدیزاده ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: بعد از آسیب دیدگی که در جریان رقابتهای لیگ جهانی امارات پیش آمد، شرایط بهتری پیدا کرده ام و حتی قصد شرکت در رقابتهای مراکش را نیز داشتم که به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. اکنون نیز آسیب دیدگی به صورت کامل رفع شده و بدون مشکل تمرین می‌کنم.

وی افزود: در روزهایی که تمرینات گروهی به دلیل مشکل بیماری کرونا برگزار نمی‌شود، تمرینات آماده سازی و بدنسازی را به صورت انفرادی دنبال کرده و سعی می‌کنم فرم بدنی خود را حفظ کنم. در واقع مانند همه ورزشکاران در منزل تمرین کردم. تا جایی هم که در توانم بود، علاقمندان به کاراته را به تمرین در منزل تشویق کردم. البته از زمان شروع به کار فعالیت سالن‌های ورزشی، تمرینات طبق برنامه و در زمان‌های که کمتر ورزشکاران حضور دارند، پیگیری می‌کنم.

دارنده دو مدال طلا و یک برنز جهان با اشاره به برنامه جدید مسابقات اظهار داشت: فدراسیون جهانی تصمیم به برگزاری مسابقات لغو شده گرفته و همین موضوع انگیزه‌ها را در بین کاراته کاها دو چندان افزایش داده است. برگزاری رقابتهای مراکش، قهرمانی اروپا و آخرین انتخابی که قرار بود فرانسه میزبان باشد، در دستور کار فدراسیون جهانی قرار گرفته است. اگر این ویروس کنترل شود، فکر می‌کنم این رقابتها برگزار شود و در مسیر کسب سهمیه قرار بگیرم.

مهدیزاده ادامه داد: در شرایط فعلی بعید می دانم که تا پایان سال ۲۰۲۰ مسابقه‌ای برگزار شود. رقابتهای قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان نیز به تعویق افتاده است و تورنمنت‌ها از زمستان امسال آغاز می‌شود و باید آماده حضور در این مسابقات شویم.

وی در پایان گفت: تیم ملی کاراته قبل از شیوع بیماری کرونا به دلیل حضور مداوم در مسابقات مختلف در مسیر کسب سهمیه المپیک روزهای سختی را پشت سر گذاشتته و تعویق تورنمنت‌ها زمان خوبی برای ریکاوری در اختیار کادر فنی و کاراته کاها قرار داده است. می‌توانیم با شرایط خوب و آماده‌تر با برنامه ریزی کادر فنی در مسابقات مهم حضور پیدا کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا