نودهقان: هدف بزرگی در سر دارم/حمایتی از مسئولین استانی و شهری ندیدم

فاطمه نو دهقان کاراته کا وزن منفی ۵۰ کیلوگرم رده ی سنی امید می باشد که در این دوره از مسابقات کاراته وان به عنوان نفر اول رنکینگ وزن خود معرفی شد.

نودهقان که در خانواده ای کاملا ورزشی رشد یافته، در مصاحبه خود با خبرنگار ما گفت: کاراته را از سال ۱۳۸۴ زیر نظر خانم نیک نژاد در باشگاه حجاب استان البرز آغاز کردم. تا به امروز بیش از از هفتاد مدال در مسابقات مختلف سبکی، کشوری و بین المللی به دست آوردم. در طول دو سال گذشته، از ۸ مرحله رقابت‌های کاراته وان که در ایران برگزار شد، در ۷ مرحله موفق به کسب مدال شدم که یک مدال طلا و ۲ نقره آن در سال جاری بود.

وی ادامه داد: در مسابقات جام بین المللی بسفر ترکیه مدال‌های طلا و برنز را به دست آوردم. همچنین در سالهای ۹۶ و ۹۸ در اردوهای تیم ملی جوانان حضور داشتم اما منجر به اعزام نشد.

نفر اول وزن منفی ۵۰ کیلوگرم بانوان عدم حضور در رقابتهای برون مرزی چند سال اخیر را ناراحت کننده توصیف کرد و و عنوان داشت: به دلیل هدف بزرگی که در سر داشتم هرگز به فکر ترک کاراته نیفتادم. البته عدم اعزام تیم های ملی در سال‌های گذشته برای من یک حُسن داشت و آن هم این بود که می توانم نقاط ضعفم را برطرف کنم و با قدرت بیشتری برای سال آینده آماده شوم.

این بازیکن با گلایه از مسئولین استانی و شهری، اظهار داشت: در سال های اخیر هیچ حمایتی توسط مسئولین استان از ما صورت نگرفته است. باشگاه ما در چند سال اخیر با هزینه شخصی در لیگ های کاراته کشور حاضر می شد، در صورتی که بار ها در صحبت با مسئولین از نیاز خود به اسپانسر صحبت کرده بودیم.

نودهقان سقف آرزوهای خود را حضور در تیم ملی بزرگسالان عنوان کرد و گفت: تمام تلاش خودم را برای حضور در تیم ملی کاراته بزرگسالان و افتخار آفرینی برای کشورمان انجام می‌دهم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: می خواهم از خانواده ام تشکر کنم که در طول این سالها زحمات زیادی را برای من متحمل شده اند. همچنین از مربی خوبم خانم نیک نژاد تشکر کرده و امیدوارم در آینده با کسب مدال هایم او را راضی و خوشنود کنم.

پایگاه خبری کاراته نیوز متذکر می شود که آقای مهدی جعفری به تازگی ریاست هیات کاراته البرز را بر عهده گرفته است اما امیدواریم ایشان کار ناتمام مسئولین سابق را به سرانجام برسانند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا