ملی‌پوش کاراته: رسیدن به توکیو بخشی از مسیر ماست/ می خواهیم بهترین نتایج را در المپیک کسب کنیم

ملی پوش کاراته ایران گفت: رسیدن به المپیک بخشی از مسیر ماست،‌ تمام تلاش من و سایر کاراته کاها آن است که در المپیک بهترین نتایج را کسب کنیم.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس، سارا بهمنیار در خصوص ثبات جایگاهش در رنکینگ جهانی، اظهار داشت: تا پیش از تصمیم فدراسیون جهانی برای تکرار رقابت های کاراته وان مراکش در راه کسب سهمیه المپیک توکیو، ‌حضور من در المپیک قطعی بود. با شرایط فعلی باید در آن مسابقات نیز به میدان بروم تا جایگاه خودم را در رنکینگ تثبیت کنم.

وی افزود: خدا رو شکر در رنکینگ جایگاه خوبی دارم و همان عملکردم در رقابت های کاراته وان را به نمایش بگذارم می توانم یکی از ملی پوشان کاراته ایران در المپیک توکیو باشم. در حال حاضر امتیاز من ۵۶۴۷ است و نفر بعد از من ورزشکاری از کشور اتریش است که ۵۱۹۷ امتیاز دارد. با توجه به این اختلاف امتیاز و اینکه این ورزشکار رقابت های قهرمانی اروپا را نیز پیش رو دارد، شانس من برای حضور در المپیک بالاست.

بهمنیار با اشاره به اینکه کاراته ایران باید در المپیک بهترین نتایج را کسب کنند، تصریح کرد: رسیدن به المپیک بخشی از مسیر ماست،‌ تمام تلاش من و سایر کاراته کاها آن است که در المپیک بهترین نتایج را کسب کنیم. هر چند میدان المپیک متفاوت با رقابت های جهانی یا آسیایی است ولی کاراته ایران در جهان شناخته شده هستند و بهترین نتایج را در توکیو می خواهد.

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی ۲۰۱۸ که با روابط عمومی فدراسیون کاراته گفت و گو می‌کرد، خاطرنشان کرد: هم اکنون به واسطه شیوع ویروس کرونا،‌تمرینات خود را به صورت انفرادی دنبال می کنم. نه تنها من بلکه تمام کاراته کاها دلتنگ تمرینات گروهی هستند. خیلی دوست دارم زودتر به شرایط مسابقه برگردم و با کسب سهمیه المپیک جوانترین کاراته کای ایران در توکیو باشم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا