مبارزه کاپیتان تیم ملی کاراته روی رینگ باکو

سرگروه سابق تیم ملی کاراته ایران که این روزها در مسابقات حرفه‌ای رزمی فعالیت می‌کند، دوم تیرماه در سازمان WJF در کشور آذربایجان به مصاف نماینده میزبان می‌رود.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار مهر، بر اساس برنامه ریزی انجام شده و با توجه به سوابق خوب الهامی در چارچوب مسابقات MMA، بهترین مبارزه شب (فایت نایت) بین مازیار الهامی و نماینده کشور آذربایجان برگزار خواهد شد. مراسم وزن کشی این رقابت‌ها اول تیرماه انجام می‌شود و دوم تیر نیز الهامی در باکو به مصاف حریف خود خواهد رفت.

الهامی سال‌ها با لباس تیم ملی کاراته به عنوان کاپیتان تیم ملی کشورمان، مدال‌های زیادی را در مسابقات جهانی و آسیایی کسب کرده و تنها کاراته‌کایی است که از سال ۲۰۰۲ تا سال ۲۰۱۲ در ۶ دوره مسابقات جهانی حضور داشته است.

الهامی در مورد حضور خود در این مسابقات گفت: برای رسیدن به آمادگی در طول این مدت کنار امیر علی اکبری تمرینات خوبی را انجام دادم تا روز دوم تیر به مصاف حریف آذربایجانی بروم. قطعاً مبارزه سختی را خواهم داشت اما برای شکست حریفم سرسخت هستم.

وی افزود: برای حضور در مسابقات MMA قطعاً باید با هزینه شخصی اعزام شوم و برای رسیدن به مدال مسیر سختی را داشته و دارم. این موضوع برای تمام رزمی کاران است. خوشبختانه با حمایت اسپانسر قرار است راهی آذربایجان شوم. در شرایط فعلی واقعاً حضور اسپانسر در کنار ورزشکاران اتفاق بسیار خوبی است. امیدوارم که در سومین مبارزه ام در چارچوب مسابقات MMA بتوانم موفق شوم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا