سطح مسابقات تیم ملی امید‌ چنگی به دل نمی‌زد/کاراته وان ترکیه برای ما حائز اهمیت است

مربی تیم ملی کاراته گفت: تنها یکی دو نفر در انتخابی تیم ملی امید با برنامه حضور داشتند و سطح مسابقات غالب بچه‌ها از نظر کومیته چنگی به دل نمی‌زد.

به گزارش کاراته نیوز شهاب سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که انتخابی تیم ملی امید از نظر شما آیا ایده‌آل بود یا خیر، گفت: انتخابی تیم ملی امید برگزار شد اما با توجه به اینکه این انتخابی‌ها بعد از تعطیلات برگزار شده بود غالب بچه‌ها از آن آمادگی لازم برخوردار نبودند؛ یکی دو نفر مشخص بود با استراتژی و برنامه خاص آمده ‌اند، اما غالب بچه‌ها را از نظر کومیته خوب ندیدم و سطح مسابقات آنها چنگی به دل نمی‌زد.

 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تعطیلات عید نوروز دلیل آماده نبودن کاراته‌کاهای امید می‌تواند باشد یا خیر، گفت: به هر حال قبل از اینکه تعطیلات نوروز آغاز شود این نفرات در مسابقات قهرمانی کشور که برگزار شد؛ حضور داشتند و تقریباً ما اعلام کرده بودیم که چنین مسابقاتی در این بازه زمانی قرار است برگزار شود. ضمن اینکه اکثر هیأت‌ها و کاراته‌کاها از این موضوع مطلع بودند من انتظار داشتم با اینکه آنها خبر دارند آماده باشند اما متأسفانه مبارزات آنها جالب نبود.

 

مربی تیم ملی کاراته در پاسخ به این سؤال که اردوی تیم ملی امید از چه زمانی آغاز خواهد شد، گفت: نفرات انتخاب شده در این مرحله به تیم ملی بزرگسالان ملحق نخواهند شد تا اینکه شرایط آغاز اردوی تمرینی آنها از سوی فدراسیون کاراته اعلام شود.

 

وی در پاسخ به این سؤال که شرایط اردوی تیم ملی از لحاظ فنی در حال حاضر به چه صورت است، عنوان کرد: زمان ورود به اردوی تیم ملی بزرگسالان از ۱۶ فروردین اعلام شد و تمرینات از هفدهم استارت خورد؛ این مرحله از اردو تا ۲۶ فروردین ادامه خواهد داشت. طبق برنامه ریزی که انجام داده‌ایم ۱۲ جلسه بدنسازی و پنج جلسه تمرین کاراته داریم، ما می‌خواهیم شرایط آمادگی جسمانی آنها بهبود پیدا کند و در مرحله بعدی شرایط اردوها متفاوت خواهد بود.

 

سلطانی در پاسخ به این سؤال که آیا تیم ملی کاراته راهی لیگ جهانی ترکیه خواهد داشت یا خیر، گفت: کاراته وان ترکیه ۱۸ تا ۲۰ خردادماه آغاز خواهد شد، نفراتی که رنکینگ دارند در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.این آخرین مرحله‌ای است که به این شکل برگزار می‌شود و از مرحله بعدی شرایط امتیازی مسابقات به گونه جدید خواهد بود و بچه‌ها مبارزه می‌کنند تا شرایط ورود به المپیک را پیدا کنند، به همین دلیل کاراته وان ترکیه برای ما بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا